هافبک تیم فوتبال امید ایران گفت: اگر قرار است تیمی به موفقیت برسد نیاز به امکانات دارد و توقع مان هم این است که امکانات خوبی در اختیارمان بگذارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن، هافبک تیم فوتبال شارلوای بلژیک در حاشیه تمرین امروز ( سه‌شنبه) تیم فوتبال امید بیان کرد: اولین روز اردو بود و تمرین خوبی را پشت سرگذاشتیم و خیلی دوست داشتم که یک بازی دوستانه خوبی با تیم آسیایی داشته باشیم که به گفته مسئولان هماهنگ نشد و از مسئولان درخواست دارم تا امکانات بیشتری را در اختیار تیم قرار دهند.

به عنوان بازیکنی که 6 سال ملی پوش بودم دوست دارم توجه زیادی به تیم امید شود. هدف تیم امید صعود به المپیک است و برای این اینکه بتوانیم بعد از سال‌ها راهی المپیک شویم نیاز به امکانات و بازی‌های دوستانه خوبی است و امیدوارم مانند تیم جوانان که توانستیم به جام جهانی صعود کنیم، این طلسم هم شکسته شود.

او درباره وضعیت باشگاه استقلال گفت: استقلال با بازیکنان جوانی که در اختیار دارد، توانست در جام حذفی که یکی از مهم ترین مسابقات است به پیروزی برسد و در لیگ هم شرایط بهتری را پیدا می کند. دعا می‌کنم استقلال بتواند به موفقیت برسد و ما هم که جز خانواده این باشگاه هستیم از موفقیت این تیم خوشحال خواهیم شد.

نورافکن در مورد حضورش در باشگاه شارلوا اظهار کرد: ابتدای فصل تصمیم گرفتم که به بلژیک بروم و  خیلی محکم و استوار روی خواسته ام بودم و برابر سختی‌ ها ایستادم تا این اتفاق رخ دهد. هدفم موفقیت در این تیم است و برای رسیدن به خواسته ام  باید صبور باشم.

وی درباره شایعه دیپورت شدنش از باشگاه شارلوا خاطرنشان کرد: نمی دانم این خبر از کجا آمده است و چنین بحثی نبوده است و مطمئن باشید باشگاه‌‌های اروپایی به شکلی رفتار نمی‌کنند که به خودشان و بازیکن آسیب برسد. در واقع اگر بحث جدایی باشد، آنها بازیکن را قرض و یا با او تعامل می کنند که  نه باشگاه و نه بازیکن ضرر کنند. مطمئن باشد اگر به اول فصل برگردم من دوباره همین انتخاب را خواهم داشت و پای همه سختی‌ها می‌ایستم تا به هدفم برسم.

هافبک تیم ملی امید فوتبال در پایان گفت: مطمئنا مسئولان خوبی داریم که می توانند به تیم کمک کنند. اگر قرار است تیمی به موفقیت برسد نیاز به امکانات دارد. ما جوان‌‌ها همه انرژی خود را برای موفقیت تیم امید گذاشته‌ایم و توقع‌مان هم این است که امکانات خوبی در اختیارمان بگذارند.


بیشتر بخوانید:

کرانچار: اردوی تیم ملی امید هدفم را تامین کرد/ تیم ما کیفیت لازم برای صعود به المپیک دارد

استیلی: بازی دوستانه با تیم های آسیای میانه برگزار می کنیم / پرسپولیس برابر السد باید بازی معقولانه ارائه بدهد

شاهرودی: برای صعود به المپیک نباید دغدغه زمین تمرین داشته باشیم/ هیچ پولی از فدراسیون فوتبال نگرفته ایم


انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار