بغداد بونجاح به دلیل تحریک بازیکنان تیم السد به ناامیدی از لیست بازیکنان دیدار‌های آسیایی و لیگ برتری این تیم کنار گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت« الرای» ؛به تازگی بغداد بونجاح ستاره الجزایری تیم فوتبال السد پس از دیدار تیمش برابر تیم السیلیه در چارچوب رقابت های لیگ ستارگان قطر ،جنجال تازه ای را به پا کرده است و با خشونت تمام پیراهن تیمش را از تن خود درآورده و در ادامه اما ضربه محکمی به یکی از بطری های آب کنار اش زده است و با عصبانیت تمام ورزشگاه را ترک کرده است.

گفتنی است همین موضوع سبب شده تا مسئولان تیم فوتبال السد قطر تصمیم جنجال برانگیزی را درباره این بازیکن بگیرند و به گفته خودشان ، رفتار غیر معمول این بازیکن را بدون پاسخ نگذارند.به گفته مسئولان باشگاه السد قطر بغدا بونجاح مهاجم این تیم به دلیل بی احترامی به حرمت این باشگاه پیش روی چشم هواداران و حتی بیننده های تلوزیونی فضا ناآرامی را از وضعیت تیمش پیش از دیدار برابر تیم پرسپولیس ایران در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تصویر کشیده است.

مهاجم حریف پرسپولیس در آسیا از بازی های تیمش محروم خواهد شد

بنا برادعای مسئولان قطری مهاجم الجزایری تیم السد بنا به قانون تحریک بازیکنان به نا امیدی از لیست این تیم در دیدار های لیگ برتری و یا حتی بازی آسیایی خط خواهد خورد و همچنین درباره وضعیت آینده این بازیکن برای حضور در تیم السد تصمیم گیری خواهد شد .

گفتنی است بغداد بونجاح با 12 گل زده در دیدار های لیگ قهرمانان آسیا 2018 ، عنوان آقای گل این رقابت ها را به دوش می کشد و حضور نیافتن این بازیکن در دیدار برابر تیم پرسپولیس می تواند به نفع ، سرخ پوشان ایرانی باشد.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند نامزد بهترین بازیکن سال آسیا شد

۱۵ میلیارد تومان هزینه بازسازی ورزشگاه آزادی است

فریرا: داوری سبب محرومیت ما از پیروزی برابر پرسپولیس شد


انتهای پیام/

احتمال خط خوردن بونجاح از لیست تیم فوتبال السد قوت گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
اینا همه اش نقشه السد برای فریب پرسپولیسه ...نباید إره ای ذهن تیم پرسپولیس تحت تاثیر قرار بگیره ...مطمننا السد با تمام قدرت ظاهر میشه جلوی پرسپولیس
آخرین اخبار