دبير فدراسيون بوكس گفت: به منظور آمادگي هر چه بيشتر مشت زنانمان در رقابت هاي آسيايي قزاقستان 2 برنامه تمريني فشرده را براي ملي پوشان در نظر گرفته ايم تا با برگزاري يك هفته اردوي مشترك با تيم داغستان و حضور در رقابت هاي كي اف در اوكراين آمادگي بوكسورهايمان ارتقاء يابند.

همايون اردلان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيان داشت: با توجه به نزديك بودن رقابت هاي آسيايي قزاقستان (فروردين) در فرصت كم تا اين رقابت ها، مسئولين و كادر فني بوكس كشور در نظر دارند به منظور بالا بردن آمادگي و توان بوكسورهايمان برنامه هاي تمريني فشرده خوبي را در نظر بگيرند.

وي در اداه افزود:‌به همين منظور تيم ملي داغستان براي برگزاري يك اردوي مشترك تا پايان هفته وارد تهران مي شود تا به مدت يك هفته با بوكسورهاي ما به تمرين و مبارزه بپردازند.

اردلان در خصوص تيم داغستان اظهار داشت: تيم داغستان با 12 بوكسور و هشت همراه به ايران خواهند آمد و در ليست اوليه اي كه به ما داده اند نام هفت قهرمان جهان و ارو پا نيز در اين تيم به چشم مي خورد كه حضور چنين مشت زناني در اين تيم علاوه بر بالا بردن سطح كيفي اردو باعث مي شود كه تجربه مشت زنان نيز بالا برود و مبارزه با اين بوكسورها ترس و وحشت رقيبان خارجي را از آنها دور خواهد كرد.

اردلان در ادامه بيان داشت: پس از برگزاري يك هفته اردوي مشترك با تيم داغستان قرار است در مسابقات كي اف كه با حضور سه تيم قدر قزاقستان، اوكراين و روسيه ( هفتم و هشتم بهمن) برگزار مي شود حضور پيدا كنيم.

دبير فدراسيون بوكس اظهار داشت: پس از برگزاري اردوي مشترك مشت زنان با اوكراين در تهران و بازديدي كه رييس فدراسيون بوكس اوكراين از بوكسورهاي ما داشت دعوت نامه اي مبني بر حضور تيم ايران اوكراين فرستاده شد تا تيم ايران علاوه بر حضور در اردوي مشترك با بوكسورهاي اوكرايني،‌قزاقستاني و روسيه به مبارزه با مشت زنان اين سه تيم قدرتمند بپردازد.
وي در ادامه بيان داشت:‌ اما به علت حضور تيم داغستان در ايران مسئولان و كادر فني در نظر گرفته اند براي رقابت ها راهي كي اف اوكراين شوند، پس از تمرين با داغستاني‌ها اوايل بهمن ماه راهي اوكراين خواهيم شد تا به مصاف بوكسورهاي از قزاقستان ،‌روسيه و اوكراين برويم.


در اوزان سبك شانس كسب سهميه كم است
دبير فدراسيون بوكس اظهار داشت:‌تمام تلاش مسئولان فدراسيون بوكس و كادر فني اين است كه بتوانند در رقابتهاي آسيايي قزاقستان كه آخرين مرحله براي كسب سهميه المپيك 2012 است بيشترين سهميه را بدست آورند و مشت زنان بيشتري در لندن بر روي رينگ مسابقات مي‌روند.
وي در ادامه افزود:‌اما نبايد اين نكته را فراموش كنيم كه در اين رقابت ها كسب سهميه در برخي از اوزان گرفته شده و يا تنها يك سهميه باقي مانده كه همين امر كار را براي مشت زنان ما دشوار مي‌كند. در اوزان سبك اگر چه با مشت زنان خوب و تكنيك داري داريم اما شانس كسب سهميه را در اين اوزان بسيار كم است.
وي در ادامه اظهار داشت:‌بعد از كسب سهميه المپيك از سوي احسان روزبهاني در وزن 81 كيلوگرم بيشترين اميد كادر فني و مسئولان فدراسيون كه روي وزن 75 كيلوگرم و محمد ستارپور سات چرا كه 4 سهميه هنوز باقي مانده است و ستارپور مي‌تواند با كمي تمركز و تمرين بيشترين اين شانس را داشته باشد تا راهي لندن شود.


داوري متهم رديف اول اشتباهات تيم هاي باشگاهي
دبير فدراسيون بوكس در خصوص مسابقات ليگ بوكس اظهار داشت: متاسفانه تيم‌هاي باشگاهي هميشه عملكرد ضعيف و باخت‌هاي خود را در رقابت‌ها با اشتباهات داوري مي‌پوشانند و داوران در تمامي رقابت‌ها متهم رديف اول آنها مي‌باشند در رقابت‌هاي هفته اول ليگ بوكس شاهد حاشيه‌هايي از سوي تماشاچيان در اعتراض مربي تيم اتحاد به نحوه داوري بوديم كه با توجه به بازبيني كه از فيلم اين مسابقات داشتيم هيچ مشكلي از سوي داوران و قضاوتشان وجود نداشت و نبايد نسبت به قضاوت داوران كم لطفي كنند.
وي اظهار داشت:‌ اميدوارم در ادامه رقابت هاي ليگ برتر بوكس ديگر شاهد اين رفتارهاي ناشايست و حاشيه‌ها نباشيم و مسابقات در جوي آرام و بدون تشنج برگزار شود./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار