سجادی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیوندزدن مشکلات اقتصادی و مذاکره مجدد با آمریکا فریب افکار عمومی است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: برجام را فتح‌الفتوح خواندند و حل مشکلات را به آن گره زدند، اما وضعیت کشور به دست جوانان سامان می‌یابد.

پیوندزدن مشکلات اقتصادی و مذاکره مجدد با آمریکا فریب افکار عمومی استسیدکمال سجادی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تلاش‌ اصلاح‌طلبان برای پیوند زدن میان مشکلات اقتصادی کشور  و مذاکره مجدد با آمریکا گفت: مشکلات اقتصادی در کشور با راه حل‌های مدون اقتصادی قابل حل شدن است و نباید با پیوند زدن میان این مسائل با مذاکره مجدد با آمریکا افکار عمومی را فریب داد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راهکار مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخلی است، تصریح کرد: برجام را فتح الفتوح خواندند و حل مشکلات اقتصادی را به آن گره زدند در حالی که بسیاری از مشکلات کشور به دست جوانان و با استفاده از ظرفیت جوان کشور قابل حل شدن است.

سجادی با اشاره به تلاش اصلاح‌طلبان برای استفاده سیاسی از مطرح کردن FATF  و پیوند دادن آن با مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: علیرغم اینکه برجام نتوانست تاثیری در برداشته شدن تحریم و کاهش مشکلات اقتصادی کشور داشته باشد، جریان اصلاح‌طلب بدون دادن تضمینی برای حل مشکلات کشور همچنان اصرار دارند که ایران در مقابل خواسته‌های طرف مقابل تسلیم شود. 

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه عجله جریان اصلاحات برای تصویب لوایح مرتبط FATF سیاسی است، خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه کشورمان عملا اعلام می‌کند که تضمینی برای حل شدن تمام مشکلات با این توافقات وجود ندارد، در نتیجه عجله  این جریان را باید صرفا سیاسی دانست، چراکه فکر و نیت اقتصادی برای آن وجود ندارد.

سجادی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور  باید فکر اساسی برای حل مشکلات بود، تصریح کرد:اصرار اصلاح‌طلبان بر FATF مانند برجام جنبه سیاسی دارد و همانگونه که از برجام را فتح الفتوح خوانده و و رای آوردند، در این مساله هم به همین صورت است و هیچ برنامه اقتصادی پشت سر آن نیست.

شایان ذکر است برخی چهره‌های اصلاح‌طلب اخیرا در تلاش هستند  وضعیت کشور را در بن بست نشان دهند و مشکلات اقتصادی با مذاکره مجدد آمریکا پیوند دهند در حالی که به گفته کارشناسان راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور به دست جوانان و استفاده از پتانسیل جمعیت جوان کشور است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اصلاحات ، fatf
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار