مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: چهارمین طرح آمارگیری مسکن روستایی از 21 مهر تا 21 آبان ماه بمدت یک ماه در این استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: در اجرای این طرح در 289 روستای نمونه استان با پنج هزار و 377 واحد مسکونی 40 نفر مشارکت دارند.

وی گفت: 20 روستای بالای 20 خانوار شهرستان خلخال نیز جزو چهارمین طرح آمارگیری مسکن روستایی استان بوده و در این روستاها آمارگیری خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه این آمارگیری در نوع ساختاری و گزینش سوالات متفاوت از سایر آمارگیرهای مرکز آمار کشور است، افزود: در این طرح روستاییان به سوالاتی مانند نوع مصالح بکار رفته در ساختمان ، نوع درب و پنجره بکار گرفته شده در واحدهای مسکونی ، مساحت مسکن و زیربنای مفید ، استفاده از تسهیلات و وام مسکن و داشتن مجوز و پروانه ساخت و معیشتی بودن واحد مسکونی خود پاسخ می دهند.

سبحانی گفت: جمع ‌آوری آمار و اطلاعات از وضعیت روستاها و خصوصیات کمی و کیفی مسکن روستایی کشور به منظور شناخت برخی ویژگی‌ های مرتبط با مسکن در آبادی ‌های استان ‌ها به تفکیک استان و شهرستان و شناخت ویژگی ‌های کمی و کیفی واحدهای مسکونی زیرپوشش طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ع

طرح آمارگیری مسکن روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.