مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه در سالجاری نیز همچون سالهای گذشته به منظور تولید آثار فاخر و ارتقا منزلت خبرنگاران در هفت محور مختلف برگزار می شود.

آغاز نام نویسی علاقه مندان برای شرکت در جشنواره رسانه ای حسن موحد  مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در  گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با بیان اینکه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف تقویت روحیه خود باوری بین خبرنگاران انقلابی و افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه ها برگزار می شود؛ اظهارداشت: در این جشنواره برای ارتقا منزلت خبرنگاران بسیجی همچنین کادرسازی و شبکه سازی بسیج تلاش می کنیم.

 مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در  ادامه گفت: فراخوان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر از امروز آغاز شده است و علاقه مندان می توانند از 20 مهرماه تا 30 آبانماه سالجاری آثار  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
موحد خاطر نشان کرد: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان در هفت محور مختلف شامل مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران،  بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، امر به معروف و نهی از منکر،  مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: این جشنواره در قالب عکس، موشن گرافی، خبر،گزارش (تلویزیونی _مطبوعاتی)، کاریکاتور، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، فیلم نامه نویسی،  مقاله برگزار می شود.
 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: در برگزاری این جشنواره تلاش می کنیم آثار فاخری تولید و چهره های متهد و انقلابی همچون سالهای گذشته در عرصه رسانه معرفی کنیم. 
 
 
موحد همچنین در ادامه گفت: در این جشنواره موضوع وحدت اقوام و مذاهب به عنوان بخش ویژه برگزار می شود و از آثار برتر در این زمینه نیز تجلیل می شود.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را  آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmil.com و آیدی jashnvarehresaneh@ ارسال کنند.

انتهای  پیام/ز

 


تولید آثار فاخر و ارتقا منزلت خبرنگاران  در جشنوراه ابوذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.