مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت:کانال های فروش به طور مستمر پایش شده و با انتقال اطلاعات بروز طرحها و خدمات شرکت در جذب مشتری دقت و جدیت لازم را بکار ببرند .

رضایت مشتری اولویت اصلی ما  استقبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه  در  گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: رضایت مشتری اولویت اصلی ما  است و  کانالهای فروش به عنوان نمایندگان مخابرات در خط مقدم ارتباط با مشتریان ، بطور مستمر پایش شده و با انتقال اطلاعات بروز طرحها و خدمات شرکت در جذب مشتری دقت و جدیت لازم را بکار ببرند .

وی ادامه داد: کانال های فروش  دفاتر خدماتی  و پیش خوان ها   و دفاتر امورمشترکین  و کانال های غیر حضوری جز ارائه دهنگان خدما ت هستند  که ارتباط مستقیمی با مراجعین دارند.

وی بیان کرد: این دفاتر  اطلاعاتی که به مشتریان منتقل می کنند از اهمیت  زیادی برخوردار است و باید حسن برخورد با مشتریان داشته باشند و باید اطلاعات خود را  بالا ببرند.

قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: در این راستا برای ارتقا کیفیت ارائه خدمات  دوره هایی برگزار کردیم که نحوه ارتباط با مشتری  و خدماتی  که به مردم ارائه می دهند  را اموزش دادیم  و در قالب متن های  آموزشی بروشور  این آموزش ها نیز پیگیری می شود.

 وی بیان کرد : این دفاتر رتبه بندی  به برحسب خدماتی که  ارائه می دهند رتبه بندی شدند که بالاترین آن رتبه a  است و همه خدمات دستگاه ها از قبیل  مخابرات خدمات پست  اینترنت را به مشتریان ارائه می شود و در کرمانشاه 4 یا 5 دفتر هستند که گرید a دارند.

انتهای پیام/ز


کانال های فروش به عنوان نمایندگان مخابرات در خط مقدم ارتباط با مشتریان هستند
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.