رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر یاسوج گفت:این طرح از اواسط مهرماه شرروع و تا پایان آبان ماه ادامه می‌یابد.آغاز طرح عملیات ترمیم ولکه گیری بلوارها و فضای سبز یاسوج

آغاز طرح عملیات ترمیم ولکه گیری بلوارها و فضای سبز یاسوجبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ فرشاد صادقی اعتبار اختصاص داده به این طرح را بیش از ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد وافزود:در این طرح بلوار‌هایی که دچار رنگ پریدگی و یا شکستگی بوده ترمیم، و دوباره چمن کاری می‌شوند.
وی اضافه کرد:در فضا‌های سبز شیب دار هم علاوه بر لکه گیری از گونه‌های مقاوم گیاهی و درختچه‌های متناسب با اقلیم شهر یاسوج به جای چمن کاری استفاده می‌شود.
صادقی بلوار‌های ابوذر، ارم، شهید هرمزپور،شهید قرنی و بویراحمد را از جمله بلوار‌هایی اولویت دار در این طرح برشمرد و تصریح کرد:درختچه‌هایی که استفاده می‌شود شامل رزماری، زرشک زینتی، انواع شمشاد، نسترن و انواع گل رز است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر یاسوج همچنین از آغاز تعمیر و نوسازی مبلمان پارک‌های تفریحی شهر یاسوج خبر داد و گفت:این طرح از اواخر مهرماه شروع و تا زمانی که نیاز باشد ادامه می‌یابد.
وی افزود:در این طرح نیمکت، سطل زباله، سکو‌ها، کباب پزهاوآبخوری‌ها این پارک‌ها بازسازی، نوسازی و بازسازی می‌شوند.
فرشاد صادقی از درست اجرا بودن ۳۶چشمه سرویس بهداشتی در پارک‌های ساحلی ومهرورزی یاسوج با پیشرفت کاری ۹۵ درصد خبر داد و خاطرنشان کرد:برای ساخت این سرویس‌ها بیش از ۳۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی سرانه فضای سبز شهر یاسوج را ۱۰ و ۳ دهم متر مربع اعلام کرد و گفت:این در حالی است که متوسط فضای سبز در کشور بین ۸ تا ۱۵ درصد است.

 انتهای پیام/غ

 بازسازی فضای سبز یاسوج

برچسب ها: پسماند ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.