استاندار خراسان‌جنوبی گفت: افزایش قیمت، کار را برای واحد‌های تولیدی سخت کرده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مروج‌الشریعه، استاندار خراسان‌جنوبی امشب در کارگروه تخصصی اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان‌جنوبی با بیان اینکه افزایش قیمت برخی از کالاها، ادامه کار را برای واحد‌های تولیدی دچار مشکل کرده است، گفت: به بانک‎ها اجازه کمک به این واحد‌ها برای استمرار تولید، داده شده است.

وی با بیان اینکه در ارتباط با طرح زنجیره‌ای فرآوری زعفران که اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شده است، افزود: ارزش طرح‌های زنجیره‌ای بسیار زیاد بوده و اگر زودتر نسبت به جذب سهم استان در این طرح زنجیره‌ای اقدام نشود استان خراسان‌رضوی آن را جذب خواهد کرد.


مروج‌الشریعه با اشاره به افزایش حدود و اختیارات استان‌ها در تخصیص تسهیلات اشتغال با میزان ۱۰ میلیارد تومان گفت: امروز با توجه به این اصلاحات عملکرد کشور در حوزه جذب تسهیلات اشتغال متفاوت با گذشته بوده که اگر از همان ابتدا انجام می‌گرفت عملکرد بهتری محقق می‌شد.


وی با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی مشکلی برای ارائه طرح وجود ندارد و در حال حاضر طرح‌های فراوانی ارائه شده است، افزود: باید در ابلاغ اعتبارات جدید باید استان به طور ویژه دیده شود.


مروج‌الشریعه با بیان اینکه به فرمانداران در تمام شهرستان اعلام شده تا به صورت ویژه نظارت بر طرح‌های اشتغال را در دستور کار قرار دهند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازرسی طرح‌ها از طریق سه مرجع انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/ب


برگزاری کارگروه تخصصی اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان‌جنوبی

برچسب ها: اشتغال ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.