معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان از آغاز اردوهای راهیان نور از 21 مهرماه در استان خبر داد.

مهدی رفیعی دهکردی، معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آموزش و پرورش را نهادی تربیتی و فرهنگ ساز عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور بستر مناسبی را برای تحقق اهداف آموزش و پرورش در موقعیت های تربیتی جدید فراهم می آورد.

وی دفاع مقدس را سرمایه ای از مفاهیم تربیتی برشمرد و بیان کرد: این امر تنها به یک زمان مشخص تعلق ندارد و بخشی از هویت فرهنگی ماست که باید در حفظ و پاسداری از آن تلاش شود.

رفیعی دهکردی سیاستگذاری در آموزش و پرورش را براساس نیازهای امروز جامعه دانست و افزود: دفاع مقدس به دانش آموزان و ملت شریف ایران درس تفکر، اندیشه ورزی و خودباوری می دهد که بدون شک این درس ها برای همیشه در تاریخ پر افتخار ایران پس از انقلاب باقی می ماند.

معاون پرورشی و تربیتی خوزستان با بیان اینکه در اردوهای راهیان نور می توان ارزش های دفاع مقدس را در میان نسل جوان تببین کرد، اذعان داشت: اردوهای راهیان نور در راستای عمل به مفاد سند تحول بنیادین برگزار می شود و این اردوها از نقش مهمی در تحقق اهداف ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی در سند تحول بنیادین برخوردار هستند.

شایان ذکر است؛ اردوی راهیان نور از ۱۵ مهرماه در کشور آغاز می‌شود و در مجموع ۶۰۰ هزار دانش آموز طی 9 مرحله از مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب و جنوب بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/گ

آغاز اردوهای دانش آموزی راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.