دیدار فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعضا و کادر فنی تیم ووشو پاس تهران عصر امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی پایتخت انجام شد.

تجلیل از ووشو کاران تیم پاس در نیروی انتظامی /لباس جدید تیم رونمایی شدبه گزارش خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با اعضای تیم لیگ برتری ووشو پاس تهران ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا به اعضای تیم ووشو پاس ناجا اظهار کرد: با توجه به اینکه بنده در فدراسیون ووشو نیز عضو هستم اعضای فدراسیون حساب ویژه‌ای روی شما باز کرده‌اند که در مسابقات مختلف نتیجه‌های لازم را کسب کنید.

وی در ادامه اظهار کرد: انسانی در زندگی خود موفق است که نگاه او به نیمه پر لیوان و داشته‌هایش باشد و اگر با توجه به داشته‌هایش عمل کند به قله‌های موفقیت دست خواهد یافت و پیروزی و موفقیت لازمه تلاش و زحمت کشیدن شبانه روزی است.

سردار رحیمی گفت: جوانان می‌بایست یک چشم انداز و هدف را برای خود تعیین کنند و با تلاش خود به نقطه‌ای برسند که انتظارش را در ذهن خود دنبال می کنند.

وی خطاب به اعضای تیم ووشو پاس ناجا گفت: تلاش شما فقط برای قهرمانی در لیگ نباشد بلکه موفقیت در بازی‌های آسیایی و جهانی و راهیابی به تیم ملی را بایستی هدف خود قرار دهید.

فرمانده انتظامی تهران گفت: به عنوان رئیس هیئت ووشو ناجا با تمام توان در خدمت شما هستم.

وی در پایان تاکید کرد: تمام دستورات لازم برای انجام مسائل ابتدایی اعم از ایاب و ذهاب و دیگر موارد صادر خواهد شد تا با تلاش شما جوانان پرچم کشور را در میادین جهانی به بالاترین نقطه خود برسانید و از تمام ارزش‌های کشور دفاع کنید تا شاهد هنرنمایی شما جوانان غیور در صحنه‌های بین المللی باشیم.

در پایان از لباس جدید تیم ووشو پاس ناجا توسط سردار رحیمی رونمایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار