شنیده می‌شود سهام باشگاه تراکتورسازی که به تازگی به بخش خصوصی انتقال یافته، توقیف شده است.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتورسازی مدتی پیش به بخش خصوصی واگذار شد و  زنوزی مالکیت این باشگاه را برعهده گرفت اما بر اساس مدارک منتشر شده در فضاى مجازى شنیده می شود امروز دادگستری کل استان تهران  طی نامه ای به فدراسیون فوتبال ابلاغ کرد  که سهام این باشگاه تبریزی توقیف شده است و از هرگونه نقل و انتقال درباره مالکیت و واگذاری سهام این باشگاه باید خودداری شود. 

ماجرای توقیف سهام باشگاه تراکتورسازی

طبق اعلام عبدالصمد ابراهیمی وکیل حقوقی فوتبال توقیف سهام یک باشگاه به عنوان شرکت تجاری  به فدراسیون فوتبال ربطی ندارد و باید از طریق ثبت شرکت ها انجام شود. همچنین او بیان کرد صدور این نامه مشکلی برای مالکیت تراکتورسازی ایجاد نمی کند. 

همچنین یک منبع آگاه از فدراسیون فوتبال اعلام کرد نامه هایی مبنی بر صدور توقیف سهام برای تعدادی از  باشگاه های لیگ برتر صادر شده است اما عواقب خاصی ندارد. 

با توجه به اینکه باشگاه تراکتورسازی به تازگی سهامش را به بخش خصوصی فروخته است شاید مالک این باشگاه در مرحله واگذاری تخلف کرده باشد که در متن نامه به آن اشاره نشده است. 

مصطفی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اطلاعی از توقیف سهام باشگاه ندارم و نامه ای هم به باشگاه در این باره ارسال نشده است. 


بیشتر بخوانید:

وثوق احمدی: قرارداد ترابی با تراکتورسازی به مرحله اجرا نرسید 

زنوزی: تمام سهام باشگاه تراکتورسازی تبریز را خریداری کرده ام

تراکتور با سوخت دلار در لیگ ریالی فوتبال؛ از واقعیت تا شایعه!


انتهای پیام/ 

بی اطلاعی باشگاه تراکتورسازی از توقیف سهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار