پرتابگر برنزی ایران در بازی‌های پاراآسیایی رقابت خود در ماده پرتاب نیزه کلاس ادغامی F42-44/61-64 را دشوار و فشرده خواند.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امیدی پس از دستیابی به مدال برنز ماده پرتاب نیزه کلاس ادغامی F42-44/61-64 بازی‌های پاراآسیایی 2018 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: رقابت خوب و نزدیکی بود و در کلاس و ماده ما رکورد پارالمپیک جابه‌جا شد. رقابت ما تا پرتاب‌های آخر نفسگیر بود. بازهم خدا را شاکرم که به مدال رسیدم.

او با تمجید از حریف هندی خود گفت: او پدیده جدیدی بود که رکورد پارالمپیک را زد. من در پرتاب سوم هم رکورد بازی‌های پاراآسیایی را زده بودم و هم رکورد خودم در تمرینات را، اما رقبا در ادامه از من بیشتر پرتاب کردند و به مدال طلا و نقره رسیدند. در این دوره کاستی‌هایی وجود دارد که در این زمینه می‌توانیم به مشکل حمل و نقل و اسکان اشاره کنیم.

امیدی با امیدواری از آینده یاد کرد و گفت: ما با هدف مدال طلای بازی‌های آسیایی تمرین کرده بودیم، اما رقبا به گونه‌ای عمل کردند که به این هدف نرسیدم. ورزشکاران هندی رکورد پارالمپیک را بعد از شش سال شکست و حریف سریلانکایی هم فراتر از انتظار عمل کرد.


بیشتر بخوانید:

جوان ترین و مسن ترین ملی پوشان ایرانی در رقابت های پارآسیایی

جلسه ستاد بازی‌های آسیایی، پاراآسیایی با حضور سلطانی فر و صالحی امیری + مصاحبه

نتایج کاروان ورزشی ایران در دومین روز بازی‌های پاراآسیایی2018


انتهای پیام/

اظهارات امیدی پس از کسب مدال برنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار