مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال بانوان برگزار شد و 8 تیم بر اساس برنامه باید با هم رقابت کنند.

لیگ برتر والیبال بانوان قرعه‌کشی شد/ 6 تیم تازه واردبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مراسم قرعه کشی هفدهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان، امروز در کمپ بانوان فدراسیون والیبال برگزار شد و 8 تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها حریفان خود را در هفته نخست این رقابت‌ها شناختند.

تیم‌های پیکان، ذوب آهن اصفهان، نامی نو اصفهان، شهرداری مشهد ، شهرداری سمنان، نشاط مُهر فارس(عسلویه)، امید ایران، توپکا (بابلسر)مازندران تیم‌هایی هستند که قرار است در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کنند. این در حالی است که به جز دو تیم پیکان و ذوب آهن، سایر تیم‌ها برای نخستین بار حضور در لیگ برتر والیبال زنان را تجربه می کنند و سایر تیم‌هایی که فصل قبل در این رقابت‌ها حضور داشتند از ادامه تیم داری در والیبال بانوان منصرف شده‌اند. 

در جلسه امروز مقرر شد در پایان مسابقات لیگ برتر، بهترین بازیکن و بازیکن اخلاق انتخاب شود. همانند سال‌های گذشته مسابقات لیگ برتر بانوان روز های پنج شنبه برگزار خواهد شد. این مسابقات ساعت 15 برگزار می‌شود. 

مراسم قرعه کشی تیم‌های حاضر در مسابقات در حالی برگزار شد که زمان دقیق این مسابقات هنوز مشخص نیست و نایب رییس بانوان تنها عنوان کرده است که این رقابت ها در آبان ماه استارت می‌خورد. 

گفتنی است این مسابقات به صورت رفت و برگشت و در یک گروه برگزار می شود. ترتیب برگزاری مسابقات نیز با نظر سازمان لیگ است. طبق درخواست تیم های شرکت کننده قرار شد تیمی که یک هفته میزبان است، هفته آینده مهمان باشد و مانند سال گذشته یک تیم پشت سر هم مهمان و یا میزبان نیست. 

انتهای پیام/

در مراسم قرعه کشی لیگ برتر بانوان چه گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار