معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور گفت: برخورد قضایی با مفسدان اقتصادی آثار بسیار مثبت اجتماعی در کشور داشته است و با این اقدام نگاه مثبت مردم به نظام تقویت شد.

برخورد قضایی با مفسدان اقتصادی نگاه مردم به نظام را تقویت می کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحسین صالح معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور روز دوشنبه در آیین معرفی رئیس سازمان قضایی سمنان در سالن همایش اداره کل بازرسی استان، گفت: برخورد قضایی با مفسدان اقتصادی آثار بسیار مثبت اجتماعی در کشور داشته است و با این اقدام نگاه مثبت مردم به نظام تقویت شد.

معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور اضافه کرد: نهاد قضایی برای افزایش کمال مردم در جامعه گام برمی دارد و باید با اتخاذ برنامه های راهبردی، تعیین مجازات ها به اعتبار و حیثیت این مجموعه آسیب نزند.

صالح تصریح کرد: اکنون شبکه های اجتماعی آثار بسیار مخربی به جامعه اسلامی ایران وارد کرده است که باید کاربران مواظب باشند هر مطلبی را در اختیار دیگران قرار ندهند و به اشتراک نگذارند.

وی اضافه کرد: وظیفه ذاتی سازمان قضایی نیروی مسلح خدمات رسانی به زیرمجموعه است و در اجرای رویه قضایی در بین کارکنان نیروهای مسلح نباید افراط کرد.

صالح ادامه داد: نیروهای مسلح، امین مردم برای رفع مشکلات اجتماعی هستند و سازمان قضایی با اقتدار برای آموزش نیروهای خدمتگزار خود در تلاش است.

معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور گفت: برای حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی باید شان و جایگاه نیروهای مسلح حفظ شود و تذکر و نظارت 2رکن اساسی برای جلوگیری از ایجاد فساد در این نهاد ارزشی است.

 در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی استان سمنان جمعی از مدیران ارشد نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی استان سمنان حضور داشتند.

در این آیین، رحیم یونسی زرینی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان معرفی و از تلاش های محمدرضا صفریان در این مقام قدرانی شد.

انتهای پیام/ب

معاون اول سازمان قضایی نیروی مسلح کشور در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.