قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در فدراسیون بسکتبال انجام شد.

قرعه‌کشی بسکتبال انجام شد / لیگی که دقیقه 90، 11 تیمی شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون بسکتبال ایران صبح امروز میزبان نمایندگان تیم‌های لیگ برتری بود تا قرعه کشی لیگ برتر فصل 97 برگزار شود. پیش از این مقرر شده بود 10 تیم در این مراسم حضور داشته باشند و مسابقات با حضور 10 تیم برگزار شود اما یک تیم اضافه شد تا این مسابقات با 11 تیم قرعه کشی شود.

 تیم اسلم اسپرت با نام پگاه در این فصل از رقابت ها شرکت خواهد داشت.  همچنین تیم شهرداری تبریز (قهرمان دور قبل)که حضورش در لیگ امسال هنوز قطعی نشده بود، در نهایت قطعی شد و این تیم نیز در لیگ 97 حضور خواهد داشت. بدین ترتیب فصل جدید رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، با حضور ۱۱ تیم شهرداری تبریز، پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد تهران، نفت آبادان، شیمیدر تهران، شهرداری گرگان، نیروی زمینی تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، پدافند رعد دزفول، ذوب آهن اصفهان و پگاه برگزار خواهد شد. 

در این جلسه مقرر شد تمامی تیم‌ها تا تاریخ 24 مهر ماه مبلغ ورودیه خود (90 میلیون تومان) را به سازمان لیگ پرداخت کنند. تاکنون تیم‌های گرگان، شیمیدر و نفت آبادان ورودیه خود را به طور کامل پرداخت کرده‌اند. تیم‌های نظامی نیز از پرداخت مبلغ ورودیه معاف شدند.این رقابت‌ها بر اساس برنامه این جلسه، از سوم آبان ماه با برگزاری 5 مسابقه  آغاز می‌شود. 

از دیگر مصوبات این مراسم قرعه کشی این بود که فرزاد کوهیان، مربی تیم ملی بسکتبال و سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان پیشنهاد داد که برای بها دادن بیشتر به جوانان و همچنین ریکاوری بازیکنان، هفته‌ای یک بازی برای هر تیم در نظر گرفته شود که مورد موافقت حاضران قرار گرفت.

طبق قرعه‌کشی انجام شده برنامه هفته نخست لیگ برتر که در تاریخ 3 آبان انجام خواهد شد به شرح زیر است:

ذوب آهن اصفهان - نفت آبادان

پدافند دزفول - پگاه تهران

شهرداری گرگان - دانشگاه آزاد اسلامی

شیمیدر تهران - نیروی زمین کرمانشاه

پتروشیمی بندر امام - آویژه صنعت پارسا مشهد

انتهای پیام/

در مراسم قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار