کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی امروز به مناسبت روز جهانی کودک و آغاز هفته ملی کودک، نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار برگزار کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ کتابخانه امام رضا (ع) تربت حیدریه در راستای هفته ملی کودک نمایشگاهی از کتاب و پوستر با عنوان «کودک زیباترین گل هستی» را دایر کرده است که از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه در محل این کتابخانه واقع در شهرک، ولی عصر (عج)، خیابان چمران در معرض دید علاقه‌مندان خواهد بود.

«کودک چرا گریه می‌کند؟»، «پرورش کودک»، «هفت عادت کودکان مؤثر»، «تربیت کودک از نظر اسلام»، «کلید‌های تربیت کودکان»و «تغذیه کودک» برخی از آثاری است که در این نمایشگاه در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد.

«شیرین مثل کتابچه» عنوان نمایشگاه دیگری است که به همین مناسبت در محل نمایشگاه مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) قوچان برگزار شده است.

در این نمایشگاه که با موضوع آزاد انتخاب شده است، ۱۶ عدد کتابچه که دارای محتوای بهتر و خلاقیت بیشتر در صفحه‌آرایی و ساخت هستند به نمایش درآمده است.

در بین کتابچه‌های مذکور، موضوعات علمی، سرگرمی، مذهبی، هنری و تاریخی بیشترین محتوا را به خود اختصاص داده‌اند، همچنین در مواردی اضافه کردن اشعار و جدول بر زیبایی آن‌ها افزوده است.

این نمایشگاه از ۱۴ الی ۲۰ مهر ماه از ساعت ۸ الی ۱۹ برای بازدید علاقه‌مندان فعال خواهد بود.
 
انتهای پیام//آ.ح
 

 برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم رافزار به مناسبت روز کودک

برچسب ها: روز کودک ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.