رئیس هیئت تکواندو شهرستان بافق از عقد قرارداد سه بازیکن تکواندو کار بافقی با باشگاه‌های مطرح کشور خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی ایرانمش رئیس هیات تکواندو شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت:حسن طالبی تکواندو کار آینده دار بافقی با عقد قراردادی دو ساله به باشگاه لوازم خانگی کن پیوست و رضا خالقدادی و سید مجتبی میرسلیمانی نیز با باشگاه یزدان استان گیلان به تفاهم رسید.

ایرانمنش افزود: بعد از حضور ورزشکاران بافقی در لیگ برتر نوجوانان کشور سرمربی باشگاه لوازم خانگی کن خواهان جذب حسن طالبی شد که با توافقی که با این باشگاه صورت پذیرفت این بازیکن شایسته بافقی با عقد قراردادی به جمع بازیکنان این باشگاه پیوست.
وی گفت:در ادامه سرمربی باشگاه یزدان استان گیلان نیز در پی جذب دو بازیکن بافقی وارد مذاکره با سرمربی تیم استان یزد شد که در نهایت رضا خالقدادی و سید مجتبی میرسلیمانی نیز به جمع بازیکنان این باشگاه پیوستند.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان بافق در پایان از زحمات استاد علیزاده و جلیل حاجی حسنی مربیان هیات تکواندو شهرستان بافق تجلیل کرد.

شایان ذکر است مسابقات لیگ برتر نوجوانان تکواندو کشور با حضور ۱۹ تیم و در دو گروه در مرحله مقدماتی برگزار و در نهایت ۸ تیم به مرحله نهایی صعود کردند که تیم لوازم خانگی کن و باشگاه یزدان گیلان از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام/ی

سه تکواندو کار بافقی در باشگاه‌های مطرح کشور جذب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.