اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان شمشیربازی در اسلحه فلوره به سرمربیگری محمد میرمحمدی در ارومیه در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،شهریار نوبخت دبیر هیات شمشیربازی استان در تشریح این خبر گفت: این اردو با هدف آمادگی شمشیربازان برای مسابقات آتی با حضور برترین های استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، تهران و کرمانشاه بمدت یک هفته در ارومیه در حال برگزاریست.

وی ادامه داد: هادی رضوی نیا از آذربایجان غربی، علی امینی و متین فتحی از اصفهان، عرفان شیخ ریحانی از اردبیل، سهند حبیب الهی و صدرا جهانی از آذربایجان شرقی، ماهان میرزائی از تهران و سهیل کریمی از کرمانشاه ۸ شمشیربازی هستند که در این اردو زیر نظر محمد میرمحمدی سرمربی تیم اسلحه فلوره تمرینات آمادگی خود را برگزار می کنند.

وی افزود: این اردو تا ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

نوبخت همچنین از دعوت یک شمشیرباز استان به اردوی تیم ملی جوانان در اسلحه اپه خبرداد و گفت: آریا کریمی ورزشکار جوان استان یکی از ۹ شمشیرباز جوان است که به اردوی تیم ملی جوانان در اسلحه اپه به اردوی تیم ملی دعوت شده و طی یک هفته در تهران در اردو حضور دارد.

دبیر هیات شمشیربازی استان در خاتمه افزود: الهه قهرمانی شمشیرباز استان در مسابقات اسلحه فلوره بانوان کشور که در تهران برگزار شد در بین ۴۵ شمشیرباز برتر کشور با کسب مقام نایب قهرمانی به مدال نقره دست یافت.

انتهای پیام/ع

اردوی شمشیر بازی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.