مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از برگزاری آیین افتتاحیه برنامه‌ ها و نمایشگاه هفته ملی کودک با رویکرد آموزه‌های عاشورایی در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ محبوبه رجب ‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در این مراسم ضمن گرامی‌داشت ایام محرم و تبریک هفته ملی کودک گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند از ظرفیت‌های غنی کانون بهره‌مند شوند و همه آنها به خانواده بزرگ و باصفای کانون تعلق دارند.

وی ادامه داد: نه تنها کانون پرورش فکری به این قشر از جامعه توجه دارد بلکه لازم است هر یک از دستگاه‌ها به سهم خود در رشد و بالندگی این شکوفه‌های زندگی کوشا باشند.

رجب نسبوی خطاب به کودکان و نوجوانان گفت: مربیان متخصص این مجموعه تلاش خواهند کرد که شما با دستان توانمندتان در قالب فعالیت‌های فرهنگی‌، هنری، ادبی، علمی و دینی، تمرین مهارت‌های زندگی کرده و در آینده به عنوان جوانان هنرمند و با استعداد نقش‌آفرین باشید.

خوانش بیانیه هفته ملی کودک توسط عضو، اجرای  نمایش، برپایی مسابقه شاد و مهیج و اجرای گروه سرود دختران مدرسه شاهد و پخش انیمشین تولیدی مربی هنری کانون با موضوع حمایت ازکالای ایرانی از ویژه‌ برنامه‌های این آیین بود.

بازدید از کارگاه‌های مجموعه کانون پرورش فکری مانند  روخوانی و معرفی کتاب، قصه‌گویی، کاردستی، انیمیشن، نجوم و پژوهش، سفال‌گری، معرفی شخصیت، سرزمین، وقایع غرفه‌های ادارات بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، حفاظت محیط زیست، پلیس فتا و آب و فاضلاب شهری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مراسم افتتاحیه برنامه‌ها و نمایشگاه هفته ملی کودک با رویکرد آموزه‌های عاشورایی در مجتمع فرهنگی‌ هنری کانون گرگان و با حضور کلثوم غفاری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان و جمعی از مسئولان در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/فا

برنامه‌ های هفته ملی کودک با رویکرد آموزه‌های عاشورایی افتتاح شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.