بعد از بلاتکلیفی تیم والیبال شهرداری ارومیه، ستاره ملی‌پوش ایران، بدون تیم ماند.

ستاره والیبال ایران کماکان بدون تیم/ موسوی قربانی بی‌برنامگی‌ها شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال شهرداری ارومیه که چند سال اخیر یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر والیبال به شمار می‌رفت و همواره در جمع مدعیان حضور داشت، از فصل قبل دچار بحران شد و رفته رفته از آن تیم قدرتمند قدیم فاصله گرفت.

چند ماه قبل، اما درست در روز‌هایی که صحبت‌هایی مبنی بر انحلال تیم شهرداری ارومیه بنا به صلاحدید مسئولان این شهر، به گوش می‌رسید، مدیران این باشگاه اعلام کردند که تیم شهرداری ارومیه با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

در همین راستا این باشگاه با بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی جوانان و همچنین سرمربی سابق کاله قرارداد امضا کرد و بعد از مدتی اعلام شد که سید محمد موسوی و شهرام محمودی، 2 ستاره تیم ملی والیبال نیز با این تیم به توافق رسیده و قرارداد امضا کرده‌اند.

مدتی بعد، اما مشخص شد که وضعیت تیم شهرداری ارومیه همچنان نامشخص است و مسئولان این شهر هنوز به جمع بندی در این باره نرسیده‌اند.

این بلاتکلیفی موجب شد مدتی بعد بهروز عطایی از حضور در این تیم منصرف شده و به آمل بازگردد. شهرام محمودی و سید محمد موسوی نیز قراردادشان با این تیم منتفی شد.

سیدمحمد موسوی، مدافع ملی پوش والیبال ایران که یکی از ستاره‌های تیم ملی به شمار می‌رود، حالا بلاتکلیف است و هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده است. این در حالی است که این ستاره والیبال چندین و چند پیشنهاد از تیم‌های خارجی داشت، اما ترجیح داد در ایران بماند و پیشنهاد‌های خارجی را رد کرد.

انتهای پیام/

وقتی ستاره والیبال تیم ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار