سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از عملکرد بازیکنان جوان این تیم در دیدار مقابل کره جنوبی ابراز رضایت کرد.

هادی رضایی: جوانان ایران عملکرد خوبی مقابل کره جنوبی داشتند/ بازیکنانم تاکتیک‌پذیر هستند

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی به میزبانی شهر جاکارتا از روز شنبه چهاردهم مهر آغاز شد و تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد. کاروان ورزشی ایران در این دوره از رقابت‌های پارآسیایی با ۲۰۹ ورزشکار حاضر شده است.

هادی رضایی پس از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل کره جنوبی در چارچوب مسابقات والیبال پاراآسیایی ۲۰۱۸ اظهار داشت: سطح تیم ملی والیبال ایران بسیار بالا است و ما سعی کردیم در دیدار امروز برابر کره جنوبی از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: هر چهار بازیکن جوان تیم موفق عمل کردند که این می‌تواند کمک خوبی برای تیم ایران در رقابت‌های پیشِ رو باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل ژاپن گفت: فردا بازی مشکلی مقابل ژاپن نداریم، اما دیدار مقابل تیم چین کم سخت و دشوار است که امیدواریم هر دو بازی پیش رو را با پیروزی به اتمام برسانیم.

در ست سوم تیم کره جنوبی پا به پای ملی‌پوشان والیبال کشورمان پیش می‌آمد، اما بعد از وقت استراحتی که رضایی گرفت، ورق برگشت. وی در این مورد خاطر نشان کرد: تیم کره جنوبی در سرویس توانست خوب عمل کند و حتی ۸ بر ۵ از تیم ما پیش افتاد، اما با یک تغییر در روش و تاکتیک تیم مانع از امتیازگیری آن‌ها شدیم و توانستیم ست سوم را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم. این هم به دلیل تاکتیک پذیر بودن بازیکنان تیم ایران بود.


بیشتر بخوانید:

حواشی دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی  ۲۰۱۸

نتایج کاروان ورزشی ایران در دومین روز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸

رومی فرد: به کسب مدال امیدوارم


انتهای پیام/

صحبت های رضایی بعد از پیروزی مقابل کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار