بانک کشاورزی آذربایجان شرقی ۶۴۷۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  محمودی مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمایت از بخش کشاورزی، در سه ماهه اول امسال ۶۴۷۸ میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب این بانک در استان پرداخت شد.

وی افزود: تسهیلات اعطایی مذکور که در قالب تسهیلات خرد و کلان و سرمایه در گردش از منابع داخلی بانک با بازپرداخت بلندمدت و کوتاه‌مدت بود، برای ۳۱ هزار نفر پرداخت شد.

وی افزود: بیشترین تسهیلات اعتباری شعب بانک کشاورزی استان به مبلغ ۲۴۴۳ میلیارد ریال در بخش زراعت پرداخت شد.

محمودی با اشاره به پرداخت ۲۴۴۳ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های زراعی، خاطرنشان کرد: این میزان تسهیلات در قالب تسهیلات خرد و کلان و سرمایه در گردش جهت اشتغالزایی، افزایش تولید محصولات زراعی برای ۱۱ هزار ۹۵۶ نفر پرداخت شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی همچنین به پرداخت ۸۰۶ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های باغداری برای ۶ هزار نفر اشاره کرد.

وی همچنین از پرداخت ۹۶۸ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های دام و طیور خبر داد و گفت: تسهیلات فوق در قالب سه هزار و ۸۰۷ فقره تسهیلات به تولیدکنندگان گوشت قرمز و سفید اختصاص یافت.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همچنین از اعطای ۳۹۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد برای ۲ هزار و ۶۴۲ نفر در ۶ ماهه اول امسال خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان شهریور ماه سالجاری، ۸۶۶ میلیارد ریال تسهیلات برای ۱۹۸ طرح تولیدی و اشتغالزایی در راستای اقتصاد مقاومتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پرداخت شد.

محمودی همچنین از پرداخت ۱۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای صنایع تبدیلی کشاورزی خبر داد و افزود: این میزان تسهیلات برای ۴ هزار و ۸۹۲ نفر از فعالان زیربخش‌های صنایع تبدیلی و خدمات کشاورزی توسط شعب بانک کشاورزی در استان پرداخت شد.

 

انتهای پیام/ش

پرداخت ۱۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای صنایع تبدیلی کشاورزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار