در شرایطی قرعه‌کشی لیگ بسکتبال ایران فردا برگزار می‌شود که وضعیت چند تیم در این رقابت‌ها مشخص نیست.

برگزاری قرعه ‌کشی لیگ بسکتبال/ وضعیت نامعلوم تیم‌هابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فردا در سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال قرعه‌کشی لیگ برتر می‌شود. این در حالی است که وضعیت برخی از تیم‌ها هنوز مشخص نیست و تعداد دقیقی از تیم‌های حاضر در این قرعه کشی اعلام نشده است.

تا کنون تیم‌های دانشگاه آزاد، شیمیدر و نیروی زمینی (تهران) همراه با پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، شهرداری گرگان، آویژه صنعت پارسا مشهد، پدافند رعد دزفول و ذوب آهن برای حضور در لیگ بسکتبال ۹۷ اعلام آمادگی کرده اند، اما از این میان ۳ تیم شرط اولیه حضور در این قرعه کشی را ندارند.

بنا به اعلام سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال ایران، شرط و لازمه حضور در این رقابت‌ها پرداخت ورودیه ۹۰ میلیون تومانی است که ۳ تیم از این ۹ تیم هنوز آن را پرداخت نکرده‌اند و مشخص نیست تا فردا چه تصمیمی درباره این تیم‌ها گرفته می‌شود.

این تیم‌ها تا قبل از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال فرصت دارند که چک مربوط به شرکت در این رقابت‌ها را به سازمان لیگ ارائه دهند در غیر این صورت اجازه حضور در قرعه کشی را نخواهند داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ بسکتبال، تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر در یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند.

در پایان این دو مرحله، دو تیم انتهایی جدول حذف شده و دیگر تیم‌ها وارد مرحله پلی آف می‌شوند. رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال نیز تا مرحله نیمه نهایی در سال جاری برگزار می‌شود. برگزاری دیدار‌های مرحله نیمه نهایی و فینال نیز به سال آینده موکول می‌شود.

مراسم قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران صبح فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۰ صبح و در محل فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لیگ بسکتبال قرعه کشی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار