حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در اینستاگرامش نوشت: اگر باور کنیم آنچه برای ما رخ می‌دهد یک امتحان گذرا است، دیگر با بیش و کم زندگی راحت‌تر برخورد خواهیم کرد.

بپذیریم که زندگی یک امتحان گذرا است+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سختی‌ها و ناملایمات زندگی در اغلب موارد امتحان الهی برای سنجش میزان صبر و تحمل ما در برابر  تقدیر و اوامر الهی هستند. بی تابی و جزع و فزع در مواقعی که با مشکلات و سختی‌های مختلف در زندگی روبرو می‌شویم ما را برای بهتر زندگی کردن و فراگیری اطاعت محض خداوند متعال آماده می‌کند.

در آیات متعددی از قرآن کریم به موضوع صبر در مقابل مصائب و سختی‌ها اشاره شده است و خداوند صابران را به پاداش و صوابی عظیم وعده داده است.در تنگنا قرار گرفتن آدمی آزمایش و امتحان الهی است که برای همه انسان‌ها در برهه‌های مختلف زندگی اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران مذهبی و مشاور دفتر رهبر معظم انقلاب در صفحه اینستاگرام خود پستی درباره امتحان الهی در مواقعی که در سختی و تنگنا قرار می‌گیریم منتشر کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان معتقد است که اگر باور کنیم آنچه برای ما رخ می‌دهد یک امتحان گذرا است نه چیزی فراتر از آن، مانند ماشینی که با آن امتحان رانندگی می‌دهیم، یا لباسی که بازیگر در آن نقش بازی می‌کند، دیگر با بیش و کم زندگی راحت‌تر برخورد خواهیم کرد.
بازیگران وقتی نقشی را می‌پذیرند، تنها در اندیشه ایفای درست نقش خود هستند.

بپذیریم که زندگی یک امتحان گذراست +عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار