آیت الله مصباح یزدی گفت: باید روح معنوی را در مجموعه‌های مختلف نظام اسلامی تقویت کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی ظهر امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی گفت:این نظام یکی از نعمت‌های خداوند است و هر روز شاهد برکات نظام جمهوری اسلامی هستیم و نباید اهمیت این نعمت را فراموش نکنیم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اضافه کرد:هر مدیری در هر نظامی نگرانی اش از این است که مورد بازخواست مافوق قرار بگیرد، اما در دستگاه اسلامی هر کسی خودش را در مواجه با خدا می‌بیند و نگران است که خداوند از او ناراضی باشد.

وی ادامه داد: افتخار پلیس در نظام اسلامی با همه پلیس‌های کشورهای دیگر تفاوت می‌کند، در سایر کشورها پلیس در تلاش است که مافوق و مردم از او راضی باشند، اما پلیس در نظام اسلامی تلاش می‌کند که خداوند از او راضی باشد.

آیت‌الله مصباح یزدی دولت را در نظام اسلامی جدا از مردم ندانست و بیان کرد: دولت در چنین نظامی بر مبنای تقسیم کار به دنبال خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی مساله تربیت اسلامی برای نیروهای پلیس مورد توجه قرار گرفت، باید روح این مطلب تقویت شود و هر کسی که در نیروی انتظامی سمتی دارد، باید تلاش کند که شناخت پرسنل این نیرو نسبت به اسلام و پایبندی آن‌ها به ارزش‌های دینی و انقلابی بیشتر شود.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)یادآورشد: باید روح معنوی را در مجموعه‌های مختلف نظام اسلامی تقویت کرد.

انتهای پیام/ح

تقویت مبانی دینی و معرفتی نیروهای پلیس/روح معنویت تقویت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار