آیت الله سعیدی گفت:نیروی انتظامی باید امنیتی را ایجاد کند که اخلال‌گران احساس ناامنی کنند چراکه اگر اخلال‌گران درحکومتی احساس امنیت کنند،مردم احساس ناامنی خواهند کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حسین اشتری فرمانده ناجا صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: در این هفته به دنبال ارتقاء میزان تعامل با اقشار مختلف مردم بوده و تلاش می کنیم که خدمات خود را به همگان ارائه کنیم.

سعیدی طی سخنانی از رفاه و امنیت به عنوان نعمت‌های الهی نام برد و افزود: هر چند خداوند نعمت‌ها و رحمت‌های مختلفی را برای انسان درنظر گرفته است اما ناشکری‌ها و اخلال‌ها می‌تواند مانع این نعمت‌ها و رحمت‌های الهی شود.

وی افزود: تامین امنیت موضوعی است که در وظایف و مأموریت‌های ناجا تعریف شده و به صورت ویژه مورد انتظار مردم است؛ نیروی انتظامی باید امنیتی را ایجاد کند که اخلال‌گران احساس ناامنی کنند چراکه اگر اخلال‌گران در حکومتی احساس امنیت کنند، مردم احساس ناامنی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد توجه جدی قرار دارد عنوان کرد: بر اساس تدابیر رهبر انقلاب پلیس باید با مهربانی، وحدت و عدالت به مردم ارائه خدمت کند و در مسیر حفظ ارزش ها گام بردارد.

فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس در عرصه امنیت اقتصادی تاکید کرد: شناسایی 90 درصد مفسدان و محتکران اقتصادی دستگیر شده توسط نیروی انتظامی بوده است.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی‌سیاسی نیروی انتظامی نیز با اشاره به اینکه فرماندهان ناجا بدون چشمداشت مادی در مسیر اهداف و آرمان های امام و انقلاب گام بر می دارند،بیان کرد: امیدواریم با استفاده از رهنمودهای علما و مراجع تقلید در راستای تحقق افق های مورد نظر و ارائه خدمت بدون منت به مردم تلاش کنیم.

تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه ارتباط نیروی انتظامی با مردم یک ارتباط متقابل است،عنوان کرد: آستان‌های مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، امام رضا علیه‌السلام و امامزادگان دیگر نیز از عناصر تامین‌کننده امنیت در نظام اسلامی هستند.

سعیدی با بیان اینکه ارائه گزارش کار در هر دوره به هر مسئول و مقامی باید مورد توجه قرار گیرد،اشاره کرد: هر فرد باید در حیطه خودش اقتدار، امنیت و عزت نظام را در قالب نیروی انتظامی احساس کند و نیروی انتظامی همانطور که خدمت‌گزار است مطالباتی نیز دارد که باید به دنبال آن‌ها باشد.

وی ادامه داد: اکنون دنیا به اشکال مختلف به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است به همین علت دستگاه‌ها موظف هستند برای امنیت خود و کشور همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه شعارهای ناجا برآمده از احساسات نیست،تصریح کرد: این شعارها نشان‌دهنده تجربه و کاردانی ناجا طی چهار دهه اخیر است، اینکه نیروی انتظامی امین مردم و برای آن‌ها باشد آبرو و عزتی برای نیروی انتظامی و مقام معظم رهبری است.

وی یادآورشد: جلوه اصلی اقتدار از نظر رهبری دلگرمی مردم از امنیت موجود در جامعه است که نخستین سود و برکت این اقتدار هم این است که مردم احساس امنیت می‌کنند و با پلیس همراه خواهند بود.

امام‌جمعه قم با تاکید بر اینکه مردم یکی از ارکان مهم برای تحقق وظایف نیروی انتظامی هستند،ابراز کرد: مردم همانطور که حق دارند از نیروی انتظامی گزارش بخواهند، نیروی انتظامی نیز حق دارد از مردم بخواهد که وظایف مشخصی را دنبال کنند.

انتهای پیام/ح

90درصد مفسدان اقتصادی دستگیر شده توسط پلیس شناسایی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.