سخنگوی کاخ کرملین برنامه‌های روز تولد ۶۶ سالگی رئیس‌جمهور این کشور که امروز است را اعلام کرد.

پوتین روز تولد 66 سالگی خود را با چه کسانی می‌گذراندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین برنامه‌های روز تولد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را اعلام کرد.

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه درباره برنامه‌های روز تولد پوتین اعلام کرد: رئیس جمهور این روز را با عزیزان، بستگان و دوستانش خواهد گذراند.

امروز یکشنبه هفتم اکتبر ولادیمیر پوتین تولد 66 سالگی خود را جشن می‌گیرد.

سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر سابق ایتالیا نیز اعلام کرد که برای شرکت در تولد دوستش ولادیمیر پوتین به مسکو سفر خواهد کرد. نخست وزیر سابق ایتالیا در پیامی که در صفحه شخصی خود در فیس بوک منتشر کرد، نوشت: من در هواپیما در حال پرواز برای شرکت در جشن تولد دوستم ولادیمیر پوتین هستم. این فرصتی برای من خواهد بود تا با او به بحث درباره تمامی موضوعات مهم بین‌المللی بپردازم.

بنابر گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه روز تولد خود را با خانواده‌اش می‌گذراند. در سال 2016 نیز ولادیمیر پوتین بیشتر روز تولد خود را با خویشاوندان و دوستان گذراند.

چند سال پیش نیز شرکت روسی caviar که متخصص تبدیل گوشی های همراه به کالاهای لوکس است، مجموعۀ ویژه‌ای از گوشی های آیفون 7 را که برای بزرگداشت سالروز تولد پوتین آماده کرده است، عرضه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار