نماینده مردم بردسکن ر مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور باید برای انتخاب استاندار آینده با نظر و مشورت مجمع نمایندگان استان اقدام کند.

نظرمجمع نمایندگان استان‌ها در تعیین استاندار آینده باید لحاظ شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ بهروز بنیادی نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه علیرضا رشیدیان استاندار فعلی استان مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شود و در لیست مدیران بازنشسته دولت قرار گرفته است گفت: استان خراسان رضوی از هر لحاظ شرایط مهم و منحصر به فردی دارد و باید کسی که سکانداری استان را برعهده می‌گیرد دارای تخصص، تعهد و صاحب نظر و متفکر در حوزه اقتصادی و کشاورزی باشد.

وی بیان اینکه محور توسعه اصلی استان کشاورزی است افزود: یکی از موضوعات مهم که جز چالش‌های اساسی در استان است بحث محدودیت منابع آبی است و باید طوری مدیریت کند که روستا‌ها خالی از سکنه نشود.

نماینده مردم بردسکن ر مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت امنیتی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه خراسان رضوی مرز‌های مشترکی با کشور‌های همسایه دارد باید فردی برصندلی استاندار تکیه بزند که در مسائل امنیتی حرف اول را بزند.

بنیادی  را فردی ولایی و پرتلاش و بدون حاشیه دانست و ادامه داد: استاندار آینده باید کسی باشد که خودش را گرفتار مباحث سیاسی و جناحی نکند.

انتهای پیام// آ. ف

وزارت کشور در تعیین استاندار آینده با مشورت مجمع نمایندگان استان اقدام کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.