سرمربی تیم دوومیدانی استقلال گفت: بر خلاف تصور خیلی از کارشناسان که عنوان می‌کردند نفرات ما کم تجربه هستند، اما ورزشکاران ما ثابت کردند بیدی نیستند که با این باد‌ها بلرزند.

هادی سپهرزاد سرمربی تیم دوومیدانی استقلال در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این تیم بیان داشت: شرایط مان پیش از شروع مرحله دوم مسابقات لیگ رضایت بخش است و در کنار آن هم ورزشکاران با توجه به تمریناتی که در این مدت پشت سر گذاشته اند شک ندارم که می‌توانند نسبت در مرحله نخست عملکرد بهتری ارائه دهند.

او ادامه داد: بر خلاف تصور خیلی از کارشناسان و سرمربیان دیگر تیم‌ها که عنوان می‌کردند نفرات ما کم تجربه هستند و شانس کمی برای رفتن روی سکو دارند، اما خدا را شکر ورزشکاران ما ثابت کردند بیدی نیستند که با این باد‌ها بلرزند و در صورت توجه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و همان طور که مشاهده کردید با کسب نتایج درخشان تمام توجهات را به سوی خود جلب کردند.

سرمربی تیم استقلال اظهار کرد: در مرحله نخست هم در صورتی که بد شانسی نمی آوردیم این فرصت را داشتیم تا به جای رده دوم به رتبه اول برویم، اما این اتفاق رخ نداد. با این حال به هواداران و مسئولان باشگاه استقلال این قول را می‌دهم در مرحله دوم که اواخر این هفته برگزار می‌شود با پشت سر گذاشتن تیم‌های قدرتمند آسان پرداخت و ذوب آهن قهرمانی را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم تا نشان دهیم تمام تلاش مان را می‌کنیم از نام استقلال به خوبی دفاع کنیم. تنها امیدوارم مسئولان استقلال از ما حمایت کنند.


بیشتر بخوانید:حدادی: شش طلای بازیهای آسیایی را خواهم گرفت

دعوت حدادی به جلسه سازمان تیم های ملی دوومیدانی

تفتیان: المپیک مسابقه‌ای نیست که در کوتاه مدت نتیجه گرفت


انتهای پیام/

 اظهارات حدادی درباره شرایط تیم دوومیدانی استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار