رئیس ارتباطات شهرداری تصور می‌کند هنوز روابط عمومی بانک مرکزی استعضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری مراسم روز تهران در وزارت اقتصاد گفت: رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تصور می‌کند که هنوز رئیس روابط عمومی بانک مرکزی است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید ابراهیم امینی عضو شورای شهر تهران در نود و دومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود از نحوه برگزاری مراسم روز تهران که دیشب برگزار شد، به شدت انتقاد کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار داشتیم روز تهران به شکل مناسبی برای شهروندان معرفی شود، گفت: این روز باید فرصتی برای به تصویر کشیدن آن چیزی می‌شد که از سال 1286 تهران به خود دیده است.

وی تصریح کرد: در حالی که باید در این روز مسیری را که ما برای توسعه تهران ترسیم کرده‌ایم به تصویر کشیده می‌شد، متاسفانه برنامه دیروز به دور از شأن تهران، ایران و شهروندان تهرانی بود.

امینی با اشاره به اینکه برنامه روز تهران دیشب در وزارت اقتصاد و دارویی برگزار شد، گفت: رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تصورش این بوده که هنوز روابط عمومی بانک مرکزی است و به جای اینکه برنامه را در یکی از تالارهای شهرداری مانند برج میلاد یا ایوان شمس برگزار کند، در وزارت اقتصاد برگزار کرد.

وی افزود: معاونت فرهنگی شهرداری که بودجه زیادی مصرف می‌کند دیروز چه کار کرده بود ؟ و مرکز ارتباطات چه کار کرد؟، آیا بهتر نبوده این برنامه با حضور شهروندان و شخصیت‌های تأثیرگذار انجام شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بودجه معاونت فرهنگی گفت: آیا این معاونت با آن بودجه کلان از برگزاری یک آیین به نام روز تهران عاجز است.

وی افزود: من تقاضا دارم که در اولین فرصت معاونت فرهنگی شهرداری گزارشی از عملکرد خود در روز تهران را اطلاع‌رسانی کند و اینکه احساس کند به خاطر اقدام روابط عمومی از تکلیف معاف بوده باعث تبری از مسئولیت نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار