به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی۱۵مهرماه به پایگاه انتقال خون استان قم مراجعه و خون خود را به منظور کمک به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛کرمی رئیس پلیس آگاهی استان قم که از اهداکنندگان مستمر خون است،در خصوص این عمل انسان دوستانه گفت: نیروی انتظامی ماموریت سخت و سنگینی دارد و این سختی فعالیت هیچ وقت موجب نمی‌شود که از اقدامات و خدماتی که می‌تواند به مردم شریف و همنوعان ارائه کند غافل شود.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به اینکه از جمله این کارها کمک‌ رسانی به بیماران نیازمند به خون است، افزود: نیروی انتظامی هر ساله در بزرگداشت این روز مهم اهدای خون که کاری خداپسندانه است را انجام می دهد؛ خوشحالم که توفیق پیدا کردم همراه با همکاران پر تلاشم بخشی از خون خودم را به دیگران که نیازمند خون و فرآورده‌های خونی هستند اهدا کنم.

صادقی معاونت هماهنگی نیروی انتظامی استان قم در این خصوص بیان کرد:نیروی انتظامی ماموریت سخت و سنگین دارد که سختی کار هیچگاه این نیرو از تلاش و کمک به همنوع بر حذر نخواهد داشت که یکی از این اقدامات خداپسندانه مبادرت به اهدا خون به همنوعان است.

وی در ادامه عنوان کرد:امیدواریم در راستای ارتقا سلامت جامعه همواره با همکاری مردم بتوان فرهنگ اهدای خون به هموطنان خود ترویج داد تا خون مورد نیاز بیماران تامین شود.

همچنین کودکان دبستانی به مناسبت هفته ناجا با اهدای گل از زحمات کارکنان نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/ح

اهدای گل کودکان دبستانی به مناسبت هفته ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار