متهم پرونده سکه ثامن موضوع متواری شدن خود را به گردن کاربران فضای مجازی انداخت.

کاربران فضای مجازی طوری مرا تهدید می‌کردند که انگار نمی‌توانم به کشور برگردم+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد زاهدی‌فر مدیرعامل شرکت ثامن که بیست روز پیش از کشور متواری شده بود، بامداد شب گذشته با تلاش مجدانه  پلس ایران و همکاری پلیس محلی، موفق به شناسایی و بازگرداندن وی به کشور شدند.

به گفته کاظم مجتبایی جانشین رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی، زاهدی فر پس از معامله طلا و سکه با هزاران نفر در استان‌ها و شهرهای مختلف بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و از کشور خارج شده بود.

مدیر عامل شرکت ثامن پس از دستگیری توسط پلیس و زمان انتقال به خاک کشور اظهارات عجیب و مضحکی را بیان کرد و جالب است بدانید که معتقد است از کشور فرار نکرده و برای مسافرت به خارج از کشور رفته بود.

زاهدی فر همچنین از داشتن بلیط برای بازگشت به کشور سخن گفته و ماجرای متواری شدن خود را به گردن کاربران فضای مجازی و جوی که به گفته وی توسط آن‌ها به راه افتاده بود، انداخت و اصرار دارد که فراری در کار نبوده است.

این متهم به کلاهبرداری که گویا دیواری از کاربران فضای مجازی پیدا نکرده است و در حرف‌های خود به این نکته تاکید دارد که کاربران طوری مرا تهدید می‌کردند که انگار نمی‌توانم به کشور بازگردم.

به گفته جانشین رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی، زاهدی فر پس از خروج از ایران ابتدا به دو کشور خارجی سفر کرده بود و در نهایت در مقصد سوم خود به دام پلیس افتاد و خود را در چنگال قانون گرفتار دید.

مجتبایی همچنین تصریح کرد که زاهدی فر مدیر عامل کلاهبردار سکه ثامن تنها متهم این پرونده کلاهبرداری نیست و اقدامات خود را با همکاری چند تن از بستگان نزدیک خود عملیاتی کرده است و همدستان وی که تعدادی از آن‌ها نیز در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برند، طی مراحل بعدی عملیات پلیس به ایران بازگردانده خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.