استاندار لرستان تنها راه نجات سیستم اداری را دولت الکترونیک عنوان کرد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: با اشاره به نحوه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی گفت: مدل‌های ارزیابی اشکالاتی دارند که باید با اصلاحات بیشتر ایرادات آن‌ها را رفع کرد.

وی افزود: باید دید مدل‌های ارزیابی چقدر به واقعیت نزدیک هستند و افکار عمومی چگونه آن‌ها را پذیرش می‌کنند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ارزیابی باید بین گروه‌های همگن انجام شود، بیان کرد: در این راستا بهتر است ارزیابی‌ها در سطح استان از طریق گروه‌بندی تقسیم شده مانند گروه‌های علمی، فرهنگی، زیربنایی انجام داد.

وی با بیان اینکه در سطح استانی ارزیابی‌ها را بهتر می‌توان انجام داد و در این راستا دستگاه‌ها رقابتی‌تر کار کنند، گفت: شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است چراکه سطح فعالیت و امکانات آن‌ها با یکدیگر فرق دارد، انتظار می‌رود سال‌های آینده دستگاه‌های اجرایی با انگیزه بهتر و بیشتر شرکت کنند.

خادمی تاکید کرد: میز خدمت و دولت الکترونیک باید بیشتر مورد توجه باشد چراکه تنها راه نجات سیستم اداری الکترونیکی کردن خدمات دولت است.

وی افزود: اگر دولت الکترونیکی باشد با تعریف فرآیند‌ها می‌توان اشکالات موجود در سیستم اداری را رفع کرد.

استاندار لرستان بیان کرد: در حال حاضر باید تعدادی فرآیند شناخته شده را تعریف کنیم و به عنوان پایلوت به صورت الکترونیکی اجرا شوند تا آمادگی لازم جهت انجام دیگر کار‌ها و فرآیند‌ها را داشته باشیم.

در این جلسه طرح ارزیابی سال ۹۶ انجام شده و از میان ۵۲ دستگاه اجرایی استان ۱۸ ارگان به عنوان برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/م

توجه به دولت الکترونیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار