تاکنون دست‌کم ۶۰ نفر بر اثر برخورد تانکر سوخت با یک دستگاه خودروی دیگر در جمهوری دموکراتیک کنگو جان خود را از دست داده‌اند.

افزایش شمار قربانیان برخورد تانکر سوخت با خودور در کنگو به ۶۰ نفربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، تاکنون دست‌کم 60 نفر بر اثر برخورد یک تانکر سوخت با یک دستگاه خودروی دیگر در جاده ای در غرب جمهوری دموکراتیک کنگو جان خود را از دست داده‌اند. ده‌ها تن نیز بر اثر این حادثه مصدوم شده اند.

انفجار تانکر و به دنبال آن زبانه کشیدن شعله های آتش دلیل اصلی افزایش تلفات اعلام شد. کاربران فضای مجازی، کمبود امکانات امدادی را دلیل دیگر گستردگی ابعاد این سانحه می دانند. یک شاهد عینی گفت 53 جسد سوخته را با چشمان خود دیده است. به گفته او، هفت نفر نیز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان سنت لوک در نزدیکی محل حادثه جان خود را از دست دادند.

یکی از پزشکان این بیمارستان نیز گفت مجروحان زیادی به این بیمارستان منتقل شدند که دچار سوختگی درجه 2 هستند. او اضافه کرد: ما در حال رسیدگی به مجروحان هستیم. سطح مایعات بدن آنها به شدت کاهش پیدا کرده است و متأسفانه برخی با مرگ دست و پنجه نرم می کنند. دو خودروی امدادی در حال تخلیه مصدومان هستند».

یک مقام محلی پیشتر از مرگ 50 نفر و مجروح شدن نزدیک به یکصد نفر دیگر در این حادثه خبر داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار