درچارچوب هفته هشتم لیگ جزیره از ساعت 17 و 30 دقیقه پنج دیدار همزمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درچارچوب هفته هشتم لیگ جزیره از ساعت 17 و 30 دقیقه پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم تاتنهام با یک گل مهمانش کاردیف را شکست داد.

تک گل بازی را اریک دایر دقیقه هشت وارد دروازه حریف کرد. ضمن آنکه کاردیف از دقیقه 58 با اخراج جو بالز 10 نفره به کار ادامه داد.

شاگردان پوچتینو با این پیروزی 18 امتیازی شدند و موقتا به رتبه سوم جدول رسیدند. کاردیف نیز با دو امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

در دیگر بازی مهم تیم کاردیف که فصل را فوق العاده و با چهار پیروزی پیاپی آغاز کرده و شگفتی ساز لیگ لقب گرفته بود، به روند نزولی هفته های اخیرش ادامه داد و با چهار گل مغلوب مهمانش بورنموث شد. شاگردان خاوی گارسیا که تا هفته چهارم بین صدرنشینان بودند، از هفته پنج دیگر رنگ پیروزی را ندیدند و سه شکست و یک تساوی کسب کردند و اکنون با 13 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارند. بورنموث نیز 16 امتیازی شد و به رتبه پنجم رسید.

در سایر مسابقات، اورتون دو بر یک میزبانش لسترسیتی را شکست داد، کریستال پالاس با یک گل مغلوب وولورهمپتون شد و دیدار تیم های برنلی و هادرزفیلد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نتایج هفته هشتم لیگ برتر انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار