فرمانده انتظامی مازندران گفت: ۳۳۰ میلیون تردد ۶ ماه نخست امسال در جاده‌های مازندران ثبت شد.

 سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از ثبت بیش از ۳۳۰ میلیون تردد اعم از محور‌های مواصلاتی و معابر شهری در ۶ ماهه گذشته خبر داد و گفت: با اجرای تدابیر انتظامی و ترافیکی شاهد کاهش ۱۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در این مدت بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه اولویت پلیس در اجرای عدالت اجتماعی در طرح‌ های انتظامی ایجابی است، افزود: در این راستا کسی حق تخطی از قانون را ندارد و انتظار پلیس از مردم در سواحل، پارک‌ ها و تفرجگاه‌ ها توجه به دغدغه‌های دیگران است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که پیشگیری، کنترل، مهار و مقابله با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی از مهم‌ترین ماموریت‌ های پلیس در اجرای طرح‌ های امنیتی و انتظامی است، گفت: مشارکت‌های مردمی و انجام وظایف شهروندی از سوی شهروندان و مسافران نقشی مهم و اثرگذار در این راستا داشته است.

سردار میرفیضی استفاده از اقدامات فرهنگی را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در کاهش جرایم، ناهنجاری‌ های اجتماعی و کاهش تصادفات در استان برشمرد و بر تداوم همکاری‌ ها و تعامل مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی با پلیس تاکید کرد.

انتهای پیام/ م

مازندران پرتردد‌ترین استان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.