رئیس سازمان امداد ونجات گفت: بر اثر وقوع سیل در 4 استان کشور، 5 نفر جان خود را از دست دادند.

فوت ۵ نفر در استان مازندران/ امدادرسانی به ۱۴۰۰ نفر در ۴ استان متاثر از سیلمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی استان های شمالی کشور اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون ۴ استان گلستان، گیلان، مازندران و خراسان شمالی و ۳۲ شهرستان متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده اند.

وی بیان کرد: در طول این مدت به ۱۴۰۰ نفر امدادرسانی شد و ۱۰ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند؛ همچنین امدادگران هلال احمر  به ۱۷۳ نفر اسکان اضطراری ارائه دادند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به فوت ۵ نفر در استان مازندران افزود: دو تن از این افراد بر اثر صاعقه و ۳ تن بر اثر سیل جان باختند.


بیشتر بخوانید: ۴ استان کشور درگیر سیل/ فوت ۳ نفر در استان مازندران 


سلیمی با بیان به کارگیری ۸۵ دستگاه پمپ و لجن کش عنوان کرد: ۱۰۳ تیم عملیاتی در قالب ۴۸۰ نیرو در این مدت امدادرسانی کردند و امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گل افشان
۰۱:۱۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
با سلام
با توجه به اینکه کشور به طور طبیعی دچار بارندگی می شود، لازم است زیر ساختهای شهر بگونه ای باشد که جوابگوی مهار آب را داشته باشد لا اقل حداقل کارهای ضروری را که برای فصل پائییز و زمستان می شود انجام داد و آمادگی هائی که شهرداریها و دهداریها باید داشته باشند را باید با هدایت و برنامه های لازم پیشگیری و آماده باشهای لازم مدیریت چنین وضعیتهائی از صدمه دیدن مردم جلوگیری نمود. البته در خیلی از شهرها این مشکلات یا حل شده است یا به حدااقل رسیده است ولی بعضی جاها هستند که به توجه بیشتری نیاز دارند.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۰:۱۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
تو را بخدا به این مسئولین بگید یک فکری کنند. آخه غیرمترقبه بودن سیل ماله یک ساله ولی شمال چند سال پشت سر هم داره سیل میاد هر سال هم مسئولین فقط آمار خسارت را میدن. بخدا دیگه سیل شمال تکراری شده و هیچ مسئولی به فکر نیست. فقط میگیم حوادث غیر مترقبه است
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۲۳:۳۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
ضمن عرض تسلیت به داغ دیدگان . به کلیه نیروهای هلال احمر و دیگر نیروهای امدادی خسته نباشید میگوییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
اگر گناه نباشه سیل نمیاد.بارون طوری میاد که خسارت وارد نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
به داد مردم مظلوم گیلان برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
مازندران داره سیل میاد خدایا بارونتوب ماهم نازل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
باران رحمت است
آخرین اخبار