مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بر لزوم رصد مستمر توزیع کالا‌های اساسی وارداتی با ارز دولتی ۴هزارو ۲۰۰ تومان از مبادی ورودی تا مصرف کنندگان نهایی در سطح بازاراستان خبر داد.

احمد دهقان ؛مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: فرآیند نظارت باید از مبدا تولید کالا‌ها تا مبدا مصرف کننده توسط جهاد کشاورزی شهرستان‌ها صورت پذیرد تا از سوء استفاده‌های احتمالی در این رابطه جلوگیری به عمل آید.

دهقان افزود: با هدف تامین کالا‌های اساسی در شبکه مصرف و تنظیم بازار، ایجاد ثبات نسبی و تعادل در قیمت کالا‌ها و جلوگیری از نوسانات کاذب و بی رویه در عرضه و تقاضای مواد پروتئینی و نهاده‌های دامی و سایر کالا‌های اساسی در بازار مصرف، در قالب برنامه‌های ستاد تنظیم بازار، توزیع کالا‌های اساسی در سطح استان به جد کنترل می‌شود.

وی با اشاره به رصد و پایش ۳۵۵ مورد تامین و توزیع نهاده‌های دامی اعم از جو، کنجاله سویا، ذرت و دانه‌های روغنی در سطح استان ادامه داد: پایش مستمر اطلاعات دریافتی شرکت‌های وارد کننده (از مبادی ورودی تا مصرف) و ارسال گزارش به مدیریت توسعه بارزگانی سازمان از طریق رابطین شهرستانهابه صورت روزانه باید انجام گیرد.

انتهای پیام / ن

توزیع کالاهای وارداتی  در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.