شمار جان باختگان سیل و صاعقه در مازندران به یک نفر کاهش یافت.

در حالی که برخی منابع رسمی و  غیررسمی از جان باختن دو نفر در جریان سیل دیروز و صاعقه خبر داده بودند، حسین سعادتفر سخنگوی پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: فقط حامد – غ ۳۲ ساله، متاهل  اهل ساری به دلیل برخورد صاعقه جان خود را از دست داد و جواز دفن وی نیز صادر شد.

وی افزود: کارشناسان پزشکی قانونی مازندران پیکر جوان ۲۷ ساله‌ در روستای امام ده بهشهر را که به گفته منابع محلی به دلیل صاعقه فوت کرده بود را بررسی کردند که معاینه ظاهری حکایت از جان باختن این فرد به علت برق گرفتگی دارد و آثاری از صاعقه روی جسد مشاهده نشده است.

سعادتفر گفت: برخی منابع نیز اعلام کرده بودند یک راننده تاکسی در چالوس به علت رفتن با ماشین به زیر آب و خفگی جان باخت که بررسی پزشکی نشان می دهد این راننده تاکسی ۷۴ ساله با سابقه جراحی قلب باز دچار سکته قلبی شده بود و هیچ آثار و علائم خفگی در آب در وی مشاهده نشده است.

سخنگوی پزشکی قانونی مازندران افزود: یک مورد فوتی به دلیل صاعقه در چالوس گزارش شد که کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی جسد هستند.

سعادتفر از تمام رسانه‌ ها خواست برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی اخبار جان باختگان حوادث غیرمترقبه را از منابع رسمی پزشکی قانونی پیگیری کنند.

انتهای پیام/ م

آخرین آمار جان باختگان سیل و صاعقه در مازندران

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار