مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با یک بازی خوب همانند دیدار مقابل استقلال خوزستان، می‌توانیم تراکتورسازی را هم شکست دهیم.

سیروان قربانی مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در بازی جام حذفی مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان روی اشتباهاتمان ۲ گل در ۱۰ دقیقه دریافت کردیم، اما به خودمان ایمان داشتیم که می‌توانیم در ادامه با به نمایش گذاشتن یک بازی خوب و منطقی این تیم را شکست دهیم که خداراشکر همین اتفاق هم رقم خورد. توانستیم با اختلاف، استقلال خوزستان را شکست دهیم و راهی مرحله بعدی جام حذفی شویم. حتی وقتی که هنوز بازی با نتیجه تساوی دنبال می‌شد تیم صنعت نفت موقعیت‌های خیلی خوبی را روی دروازه استقلال خوزستان انجام داد، اما متاسفانه هیچکدام وارد دروازه حریف نشد.

تراکتور سازی قوی‌تر گذشته شده است

قربانی درباره رویارویی تیمش با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: تیم تراکتورسازی تحولاتی را در کادرفنی خود داشته است و با کنار گذاشتن سرمربی خارجی یک مربی خوب ایرانی را آورده که با فوتبال ایران آشنا است و اطلاعات خیلی خوبی از بازیکنان تیمش دارد. اما تیم صنعت نفت روی نوار پیروزی حرکت می‌کند و امیدواریم همانند بازی مقابل جام حذفی که توانستیم این تیم را شکست دهیم در لیگ برتر هم موفق باشیم و با شکست دادن این تیم علاوه بر اینکه سه امتیاز کسب کنیم دل هوادارانمان را نیز شاد می‌کنیم و انگیزه خودمان را برای ادامه مسابقات افزایش می‌دهیم.

او درباره اعتراضات شدید سرمربی استقلال خوزستان در این مسابقه گفت: داور در این دیدار قضاوت خیلی خوبی داشت و توانست به خوبی بازی را کنترل کند. داور در سه مورد اعلام پنالتی کرد که در ۲ مورد صددرصد پنالتی بود و یک مورد هم تا حدود خیلی زیادی درست بود و در کل داور قضاوت خوبی را داشت و برای هر ۲ تیم به حق قضاوت کرد.

مدافع صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: در بازی‌های لیگ برتر، هواداران صنعت نفت به خوبی از تیمشان حمایت می‌کنند و با تشویق هایشان به بازیکنانی که در زمین هستند انگیزه ۲ چندان می‌دهند. به امید خدا با کسب نتایج خوب علاوه بر اینکه هوادارانمان را خوش حال خواهیم کرد جایگاه واقعی صنعت نفت را به آن باز خواهیم گرداند.


بیشتر بخوانید: هخامنش: داور می‌توانست در ۲ صحنه اعلام پنالتی کند

گردان بهترین دروازه‌بان /تراکتور برترین‌ها را درو کرد

قربانی: همه با هم متحد هستیم تا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم


انتهای پیام/

اظهارات مدافع تیم صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.