پاکسازی مواضع مزدوران سعودی - اماراتی در تحیتا + فیلم

رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران سعودی - اماراتی در غرب منطقه جبلیه از توابع شهرستان تحیتا در استان الحدیده را پاکسازی کردند.

به گزارشگروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران سعودی - اماراتی در غرب منطقه جبلیه از توابع شهرستان تحیتا در استان الحدیده حمله کردند و شماری از مواضع را از لوث وجود مزدوران پاکسازی کردند.

یک منبع نظامی گفت: یک دستگاه خودروی نظامی در غرب تحیتا منهدم شد و همه سرنشینانش کشته یا زخمی شدند علاوه بر این یک دستگاه خودروی زرهی متجاوزان و مزدوران در شرق منطقه هیس در الحدیده منهدم شد.

گزارشگر شبکه المسیره در گزارشی با اشاره به تصاویری از این عملیات گفت: رزمندگان یمنی در این عملیات مواضع مزدوران را یکی پس از دیگری به تصرف خود در آوردند.

گزارشگر افزود: مزدوران را با پرداخت مبالغی ناچیز به نبرد‌های سواحل غربی که به گورستان متجاوزان و مزدوران تبدیل شده است می‌آورند و زمانی که مزدوران به محاصره رزمندگان یمنی در می‌آیند؛ اربابانشان به مزدوران اعتنایی نمی‌کنند و حتی اجساد آنان را نیز از میدان‌های درگیری خارج نمی‌کنند.

مزدوران در این تصاویر از چند محور محاصره شدند و رزمندگان یمنی به تعدادی از مواضع آنان رسیدند و آن‌ها را عقب راندند.


بیشتر بخوانیدسوختن خودرو‌های نظامی مزدوران سعودی_اماراتی در الحدیده + فیلم


انتهای پیام/
 

درگیری نیروهای یمنی با مزدوران عربستان سعودی + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.