نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت:نظام اسلامی با اقتدار خود موشک‌هایی را روانه مقر تروریست‌ها کرد و مشت محکمی بر دهان تروریست‌هایی زد که زن و بچه بیگناه را می‌کشند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در فلاورجان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به تقدیم شهدای نیروی انتظامی در مسیر حفظ امنیت کشور اظهار داشت: تعدادی از منافقین پس از پایان جنگ قصد ایجاد ناامنی در کشور را داشتند و جوانان برومند نیروی انتظامی در راه مبارزه با قاچاقچیان و اشرار به شهادت رسیدند و بدن‌های مطهر آنان روی دست ملت شهید پرور ایران تشییع می‌شد، سعادتی است که باب شهادت بر روی نیروی انتظامی بسته نیست.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی به واسطه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی است، افزود: قبل از انقلاب اسلامی، ملت ایران به دلیل برخورد ناشایست ایادی استکبار جهانی، سرافکنده بودند، قوانینی که در مجلس آن زمان، تصویب می‌شد، ملت سربلند ایران را سرافکنده می‌کرد، بیت‌المال به تاراج برده می‌شد و آمریکایی‌ها حقّ توحش می‌گرفتند اما امام راحل ما را از زیرسلطه استکبار جهانی نجات داد.

 نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در دنیا نام ایران با عزت برده می‌شود، گفت: هر چند امثال ترامپ، نتانیاهو، آل سعود خبیث و بعضی از سران کشورهای مرتجع عربی علیه ایران صحبت می‌کنند اما سراسر دنیا ملت ایران را ملتی شجاع می‌دانند، ملت ایران ملتی است که با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به مردم دنیا یاد داد که در مقابل ظالم بایستند.

وی تصریح کرد: کسانی که پیشرفت نظام اسلامی را در گرو ارتباط با استکبار جهانی می‌دانند و چشمشان به خارج از کشور است باید این آرزو را به گور ببرند، ملت ایران همچنان روی حرف خود ایستاده و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران را سر داده است و به استقامت خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز عنوان کرد: نظام اسلامی با اقتدار خود موشک‌هایی را روانه مقر تروریست‌ها کرد و مشت محکمی بر دهان تروریست‌هایی زد که زن و بچه بیگناه را می‌کشند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: همه مسئولان در هر رده خدمتی باید با رفتار خود به گونه‌ای عمل کنند که ملت ایران به عنوان پشتوانه کشور حفظ شود، چرا برخی از مسئولان با رفتار خود مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به تورم افسارگسیخته ایجاد شده به دلیل التهابات بازار ارز در کشور گفت: مردم دلیل بالارفتن و پایین آمدن ارز را متوجه نشدند، امیدوار هستیم مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند، نباید برخی از مسئولان با رفتار، حرکات و سخنان خود نظام اسلامی را زیر سئوال برند؛ بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان قوه مجریه قدرت موشکی و دفاعی را زیر سئوال می‌برند و می‌گویند اگر ما آزمایش موشکی انجام نداده بودیم، برجام به این سرانجام نمی‌رسید، این سخنان سبب ضعف قدرت کشور می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در فلاورجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار