یک روز مانده به بررسی لایحه FATF در مجلس، کاربران با هشتگ #خیانت_FATF قرار است امشب طوفان توئیتری به راه بیندازند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هوای پاییزی امروز قرار است پس از غروب آفتاب، طوفانی متفاوت به راه بیفتد. مبدأ شروع این طوفان، توئیتر و مقصد نهایی آن مجلس شورای اسلامی است؛ مکانی که قرار است فردا  ساعت  16 جلسه‌ای با حضور نمایندگان ، صاحبنظران و کارشناسان در محل کمیسیون تلفیق برگزار شود تا ابعاد گروه ویژه اقدام مالی  #خیانت_FATF بررسی شود. کاربران با هشتگ #خیانت_FATF قصد دارند اعتراض خود به این طرح را به گوش نمایندگان مجلس برسانند.


بیشتر بخوانید: FATF از ایران چه می‌خواهد؟ +فیلم


این اولین بار نیست که کاربران فضای مجازی با یادآوری مخالفت مقام معظم رهبری طرح  لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم و پولشویی به نمایندگان تذکر می‌دهند که تصویب این طرح شدنی نیست. پیشتر نیز این تذکر چند بار در فضای مجازی به نمایندگان داده شده بود.


بیشتر بخوانید: چرا رهبر انقلاب با حکم حکومتی بررسی FATF را متوقف نمی‌کنند؟

بیشتر بخوانیدآنچه کاربران از FATF می‎گویند: #شفافیت_برای_دشمن +تصاویر

بیشتر بخوانید: کاربران درباره لایحه FATF چه می‌گویند؟ +تصاویر


امروز هم کاربران با اشتراک گذاشتن تصویر زیر در تلاشند تا با اتحاد یکدیگر طوفان توئیتری با هشتگ #خیانت_FATF را به راه بیندازند. این پوستر با استناد به سخنان رهبری طراحی شده و تصویری که در این طرح  مشاهده می‌شود چند روز پیش در اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری به اشتراک گذاشته شد. از این طرح نظر قاطع رهبر انفلاب درباره این طرح را می‌توان استنباط نمود.

طوفان امشب به مجلس خواهد رسید؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
زمان ان رسیده که به خروج ارز بصورت چمدانی از کشور پایان داده شود