رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت با اشاره به صدور فاکتور توسط نمایندگان توزیع کالا برای حذف دست دلالان کالا گفت: در یک ماه اخیر تعداد ۱۵واحد صنفی متخلف در شهرستان کوهدشت پلمب شده‌است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسدالله سوری لکی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت اظهار داشت: تمام انبار‌ها و عمده‌فروشان شهرستان کوهدشت برای جلوگیری از تفاوت قیمت روی اجناس و قیمت فروش ملزم به اعلام موجودی کالا شده‌اند و پس از اعلام موجودی با ارائه مستندات و مدارک قانونی اقدام به نرخ‌گذاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان توزیع کالا در شهرستان کوهدشت برای حذف دلالان و واسطه‌ها موظف شده‌اند تا کالا را به واحد‌های خرده‌فروشی با صدور فاکتور ارائه کنند، افزود: شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان در حدود ۵ هزار و ۱۶۲ واحد صنفی دارای پرونده کسب در رسته‌های مختلف دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت با تأکید بر اینکه بازرسان این اداره با همکاری اتاق اصناف به‌صورت نوبه‌ای و مستمر از واحد‌های صنفی بازدید دارند، عنوان کرد: در یک ماه اخیر تعداد ۱۵ صنفی متخلف در شهرستان کوهدشت پلمب شده‌است.

وی با اشاره به اینکه پس از طی مراحل قانونی نسبت به رفع پلمب واحد‌های صنفی متخلف اقدام شده‌است، بیان کرد: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات مردمی‌ست و مردم می‌توانند به‌صورت حضوری و یا با تلفن ۳۲۳۴۰۸۲۰ اتاق اصناف کوهدشت گزارش تخلف واحد‌های صنفی را ارائه دهند.

انتهای پیام/م

۱۵ واحد صنفی متخلف در کوهدشت پلمب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.