10 سوئیت مهمانسرای دانشگاه صنعتی بیرجند با هدف تشویق و حمایت از دانشجویان ممتاز علمی، در اختیارشان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ هاشمی، سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید و بر اساس تصمیم هیات رئیسه دانشگاه، این سوئیتها هرکدام با متراژ 30 متر مربع به دانشجویان ممتاز اختصاص یافته است.

وی هدف از اختصاص این اتاقها به دانشجویان ممتاز را تشویق و تکریم دانشجویان ممتاز علمی _ پژوهشی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و بهبود شرایط اسکان، فراهم شدن محیطی آرام برای مطالعه و تحقیق دانشجویان ممتاز اعلام کرد و افزود: در این اتاقها، 50 دانشجوی پسر ممتاز اسکان داده شدند، که در آن علاوه بر امکانات خوابگاهی، بوفه، اسپلیت، کمد چوبی، یخچال و سایر امکانات نیز مستقر است.

 

هاشمی با بیان اینکه سه خوابگاه دیگر شامل 22 اتاق با ظرفیت 8 نفر به دانشجویان پسر اختصاص دارد، گفت: بیش از 500 دانشجو در این خوابگاهها ساکن هستند .

 

سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه یک خوابگاه ملکی در داخل دانشگاه به دانشجویان دختر اختصاص یافته است افزود: این خوابگاه دارای 6 اتاق 8 نفره است و همچنین 5 اتاق 8 نفره دیگر هم به دانشجویان دختر این دانشگاه اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه در این خوابگاهها 98 دانشجوی دختر ساکن هستند گفت: در دانشگاه صنعتی بیرجند به هر دانشجو فقط دو ترم خوابگاه داده می شود.

در دانشگاه صنعتی بیرجند تعداد 2 هزار و 490 دانشجو در 11 کد رشته کارشناسی و 62 دانشجو در 3 کدرشته کارشناسی ارشد مشغول به تحصیلند.

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار