فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت:یکی از نعمت‌هایی که خداوند به مومنین هدیه میدهد امنیت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردارمحمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان وبلوچستان در نخستین روز از هفته ناجا باحضور در نماز جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان گفت: امنیت پایدار یک فرآیند است، فرآیندی که با دست به دست هم دادن و مشارکت همه جانبه مردم محقق خواهد شد.

سردار قنبری افزود:بدون شک وظیفه پلیس، امنیت پایدار در جامعه است و در این راه سران طوایف با نفوذ کلامی که در طوایف دارند بهترین همراه هستند

وی افزود:ما اعتقاد داریم که امنیت بسیار مهم و دارای دو بعد است یکی عینی است و بعد دیگر اینکه مردم احساس امنیت داشته باشند.

سردار قنبری در ادامه از سران طوایف استان خواست بیش‌تر در زمینه تحویل سلاح‌های غیر مجاز و از بین بردن نزاع‌های طایفه‌ای با نیروی انتظامی همکاری کنند.

سردار قنبری در انتها تاکید کرد تعامل بیشتر با مردم و به ویژه سران عشایر و طوایف سبب می‌شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش و از بین رفتن هرگونه جرائم باشیم.

مولوی اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:تنها چیزی که دنیا و اخرت را ایمن میکند ایمان است ایمان به الله و اعتقادات دینی میتواند باعث ایمن شدن شخص و همه جهان باشد.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی افزود:بالاترین سرمایه ما و شما اعتماد و امنیت مردم است با توکل بر خدا و ایمان از اسلام دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

حضور فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در نماز جمعه اهل سنت زاهدان

برچسب ها: نماز جمعه ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار