نماینده، ولی فقیه در مازندران بر لزوم اطاعت و پشتیبانی از ولایت فقیه در برابر حرب‌های و تهدید‌های دشمنان اسلام ضروری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان با اشاره به اینکه اطاعت و پشتیبانی از ولایت فقیه یک وظیفه همگانی بوده و باید با وحدت کلمه در برابر دشمنان اسلام به خوبی ایستادگی کنیم گفت : امروز ما پیشتیبان ولایت فقیه باشیم تا کشورمان از آسیب مصون و محفوظ بماند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمنان خط امام خمینی، راه امام راحل را تحریف کرده و تفسیر نامناسبی داشته باشند، افزود: امروز کسی که تبیین کننده خط امام راحل ، مقام معظم رهبری بوده و باید پیرو ایشان باشیم تا خون شهدا و ارزش‌های اسلامی را حفظ کنیم.

آیت‌الله نورالله طبرسی درباره اظهارات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان گفت: ایشان در صحبت‌های خویش به عزت و اقتدار ایران و عدم سلطه‌پذیری کشور اشاره کردند و آب پاکی روی دشمنان اسلام و روشنفکران ریخته است.

 امام جمعه مرکز استان گفت: کسانی که امروز صحبت‌های ائمه را می‌گویند و شما را به نیکی دعوت می‌کنند، علما و روحانیون هستند، در حال حاضر هم باید گوش به فرمان علما باشیم.

وی افزود: اقدامات سپاهیان قابل تقدیر است و انتقام بسیار سختی از دشمنان اسلام گرفتند و بیش از ۴۰ نفر از سران تروریست‌ها را به درک واصل کردند، این حادثه تروریستی و این انتقام دل مردم ایران را بسیار خوشحال کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به آمریکا گفت: این ارتش نیروی انتظامی و سپاه منتسب به اسلام سبب جلوگیری از نفوذ دشمن در کشور شدند و باعث عزت دین شده است.

طبرسی افزود: ایران اسلامی با ایران شاهنشاهی متفاوت است، در حال حاضرهیچ قدرتی نمی‌تواند با قدرت نظامی ایران را تسخیر کند و به دنبال تهاجم فرهنگی، فضای مجازی و ایجاد شبه در حال سرمایه‌گذاری است.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به کاهش قیمت دلار افزود: مردم تا حدودی امیدوار شدند انتظار است که این روند ادامه داشته باشد، تا قیمت دلار به قیمت واقعی نرسد بازار لرزان است.

وی گفت:روند صعودی دلار باید پس از تحریم‌ها هم ادامه داشته باشد تا گرانی و مشکلات برای قشر آسیب‌پذیر زندگی کم هزینه‌تری به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/آ

ضرورت ایستادگی سپاه اسلام  در برابر حادثه ترویستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار