دبیر سابق فدراسیون والیبال ایران گفت: تصور می‌کنم منظمی به دلیل بی اطلاعی از قوانین AVC اظهارات نادرستی داشته است.

افشاردوست: اظهارات منظمی ناشی از بی‌اطلاعی است!/ دلیل تلاش برای برکناری من چیست؟به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود افشار دوست، دبیر سابق فدراسیون والیبال ایران درباره ماجرای تلاش فدراسیون برای برکناری وی از کرسی بین المللی در AVC اظهار داشت: زمانی که این خبر را شنیدم  با دبیر کل فدراسیون والیبال آسیا صحبت کردم و وی به من گفت که به طور رسمی نامه ای با این مضمون دریافت نکرده ام و این یعنی به طور غیر رسمی این موضوع از سوی فدراسیون والیبال مطرح شده است.

او گفت: در حال حاضر نفرات محدودی در فدراسیون والیبال حضور دارند که بتوانند با نفرات فدراسیون آسیایی تماس تلفنی داشته باشند و احتمالا این درخواست از طریق ایمیل برقرار شده است.

افشار دوست ادامه داد: سال 2015 من و داورزنی به اجلاس کنفدراسیون والیبال دعوت شدیم. در آن اجلاس قرار بود اعضای کمیته مربیان انتخاب شود و از آنجایی که رزومه من از زمان بازیکن بودن تا زمان مربیگری و بعد از آن سمت در فدراسیون والیبال برای اعضای کنفدراسیون آسیا مشخص بود، با رای مجمع عمومی به عنوان عضوی از کمیته مربیان انتخاب شدم. روند به این شکل است که ابتدا رییس کمیته ها بر مبنای آرا انتخاب می شوند و سپس اعضای این کمیته تعیین می‌شوند.

او  ادامه داد: این سمت از سال 2015 تا سال 2019 به مدت چهار سال پابرجاست و در نهایت با توجه به تغییراتی که در فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا ایجاد شده است، به من اعلام شد که این سمت تا 2020 تمدید شده است.

افشاردوست در ادامه گفت: برای تغییر نفرات باید همه چیز به طور رسمی و در مجمع برگزار شود. اهالی فدراسیون والیبال ایران برای این تصمیم باید کمی صبر کنند و عجله نداشته باشند تا بتوانند به طور رسمی در این زمینه دست به اقدام بزنند. آن ها باید تا سال 2020 صبر کنند البته اگر خودشان در فدراسیون والیبال ماندگار باشند.

دبیر سابق فدراسیون والیبال درباره اظهار نظر عجیب منظمی مبنی بر اینکه سمت عضویت کمیته مربیان انتصابی است و انتخابی نیست، گفت: این اظهار نظر کاملا غلط است. البته منظمی حق دارد که اطلاعات کافی درباره این موضوع نداشته باشد. وی در کار اجرایی کم تجربه است و بی اطلاعی وی قابل باور است. روند این سمت به بررسی هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا و نظر مجمع بستگی دارد و به این سادگی که عنوان شده نیست.

افشاردوست در ادامه گفت: این سمت ها حقوق و مزایایی ندارد که کسی بخواهد  برای دستیابی به آن‌ها چینین اقداماتی صورت دهد. البته باز هم تصور می کنم اطلاع دقیقی از این سمت ها ندارند و شاید تصورشان چیز دیگری است. من واقعا دلیل این کار را نمی دانم و به اعتقاد من اصلا زیبنده جامعه  ورزش نیست. این که این اقدامات از سوی افرادی صورت می گیرد که با حمایت ما در فدراسیون والیبال صاحب سمت شده اند بعید بود!


بیشتر بخوانید:

منظمی: ضیایی به افشاردوست لطف کرد /تکلیف کولاکوویچ هفته آینده مشخص می‌شود

ادامه سریال تصمیمات عجیب فدراسیون والیبال/ معرفی منظمی به جای افشاردوست به آسیا!

نامه فدراسیون والیبال برای برکناری داور زنی تکذیب شد


انتهای پیام/

اظهارات افشاردوست درباره نامه ضیایی به AVC

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار