معاون مالی و اقتصادی فولاد مبارکه گفت:سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بهترین راهکارردر شرایط فعلی کشور است و با نگاه به درون و به کارگیری روحیه جهادی در حوزه‌های مختلف می‌توان بر این مشکلات فائق آمد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین نادری معاون مالی و اقتصادی فولاد مبارکه در خصوص فشارهای اقتصادی دشمن و راهکارهای مقابله با مشکلات اقتصادی اظهار کرد: دشمن همواره در حال رصد فضای اقتصادی کشور است و در صدد این است که برای نیل به اهداف خود، به ضعیف‌ترین دیوار دژ اقتصادی کشور حمله کند.

وی در ادامه افزود: از این رو باید همواره به اتفاقات اقتصادی حساس باشیم و دولت و نهادهای ناظر، راهبردهای مقابله‌کننده با این فشارها را به کار گیرند.

معاون مالی و اقتصادی فولاد مبارکه همچنین خاطرنشان کرد: راهکار مقابله با این مشکلات، پیش‌تر بارها و بارها از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده و آن را می‌توان در دو گزاره خلاصه کرد؛ «روحیه جهادی» و «نگاه به درون».

وی تأکید کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بهترین راهکارردر شرایط فعلی کشور است و با نگاه به درون و به کارگیری روحیه جهادی در حوزه‌های مختلف می‌توان بر این مشکلات فائق آمد.

نادری همچنین به وضعیت بازار ارز و کاهش اخیر قیمت اشاره کرد و گفت: بازارها سراسر فرصت هستند و دولت باید از این فرصت‌ها در جلب اعتماد از دست رفته مردم و مشارکت آن‌ها استفاده کند.

وی در خصوص نوسانات قیمت ارز متذکر شد: حفظ ثبات بازارها از اهمیت فراوانی برخوردار است و رفتار دولت نباید به گونه‌ای باشد که با وارد کردن شوک، ثبات بازارها که شکل دهنده اعتماد مردم است را به خطر اندازد.

معاون مالی و اقتصادی فولاد مبارکه در خصوص عملکرد فولاد مبارکه نیز اظهار داشت: فولاد مبارکه و زیر مجموعه‌های آن در حال حاضر بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهند و وضعیت تولید در این گروه، تا کنون بر اساس برنامه به پیش رفته است.

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای معاون مالی و اقتصادی فولاد مبارکه درخصوص فشارهای اقتصادی دشمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار